SNIPES – sprzedawca sneakersów i odzieży streetwear – rozpoczyna ekspansję na rynek Polski i Europy Środkowo-Wschodniej

Światowy sprzedawca butów sneakersów i odzieży streetwear SNIPES otwiera swój polski sklep internetowy i tym samym oficjalnie wchodzi na rynek Europy Środkowo-Wschodniej. Po udanym przejęciu Distance S.A. zeszłej jesieni, SNIPES nabył również 31 sklepów polskiego detalisty, aby otworzyć wszystkie ważne lokalizacje w kraju. Rebranding już się rozpoczął. Pierwsze sklepy w Katowicach, Opolu i Bielsku-Białej zyskały już nową aranżację. Kolejne sklepy pojawią się w najbliższych tygodniach. Firma planuje również otwarcie sklepu w obecnej aranżacji SNIPES 2.0 w Łodzi.

Z siecią ponad 600 sklepów w Europie i Stanach Zjednoczonych, SNIPES jest jednym z najważniejszych sprzedawców sneakersów i odzieży streetwear na całym świecie. Firma działająca w modelu omnichannel głęboko zakorzeniła się w kulturze hip-hopowej i podejściu zorientowanym na społeczność, które opiera się na promowaniu i celebrowaniu kultury ulicznej. SNIPES ma swoje korzenie w kulturze miejskiej i jest szczególnie zaangażowany w taniec, hip-hop i koszykówkę.

„Bardzo się cieszymy, że w końcu możemy wystartować w Polsce, dzięki czemu możemy zdobyć przyczółek także w Europie Wschodniej. Nasz wyjątkowy asortyment stanowi ofertę dla polskiej społeczności, która nie jest jeszcze reprezentowana w Europie Wschodniej jako wspólnota. Naszym celem jest dalszy rozwój polskiej kultury ulicznej” – Simon Bus, Head of Communications w SNIPES.

„Otwarcie naszego pierwszego sklepu internetowego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej stanowi pierwszy kamień milowy w naszej strategii wejścia na rynek. Kładziemy duży nacisk na naszą cyfrową działalność, więc naszym wyraźnym celem jest znaczne przekroczenie wydajności dawnego sklepu internetowego Distance. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze startu i obecnie planujemy terminowe wdrożenie naszej aplikacji SNIPES. Następnie przeniesiemy do Polski również nasz program lojalnościowy, SNIPES Clique, co pozwoli nam być w jeszcze bliższym kontakcie z naszą społecznością”, Jeanine Schneider, Sr. Head of Digital SNIPES. 

>>> Przeczytaj również: Raport Bain&Co: Popyt na diamentową biżuterię najwyższy od dekady

Newsletter

FASHION BIZNES