REKLAMA

Skandynawska moda w Warszawie. Press day Miinto

REKLAMA

W ubiegły czwartek, 13 września, w Bagatela Space w Warszawie odbyła się polska premiera Miinto – platformy sprzedażowej z modą skandynawską.

Minimalistyczne i przestronne wnętrze Bagatela Space ze skandynawskim designem, w przedwojennej kamienicy na warszawskim Mokotowie, było idealnym tłem, które odzwierciedla ducha Miinto.

Na press day Miinto przyszli miłośnicy mody, projektanci, przedstawiciele marek, styliści, dziennikarze i influencerzy, między innymi: Agnieszka Ścibior – znana stylistka i dyrektor kreatywna “Viva Moda!”, Gosia Boy, Łukasz Osiecki, Różena Opalińska, projektantka Vasina, Konrad Delekta, Tobiasz Kujawa, Karolina Limbach – stylistka “Elle”, Magda Jagnicka – stylistka “Glamour”, Alicja Napiórkowska czy Karla Gruszecka – stylistka “Vogue”.

Każdy gość mógł dowiedzieć się, jak działa platforma, poznać jej filozofię i poczuć z bliska urok skandynawskiej mody. Podczas wydarzenia można było obejrzeć wyjątkowe kolekcje takich marek jak: Ganni, Custommade, Rockandblue, Mos Mosh, KOMONO, Vissevasse, UCON, Minimum czy RAVN. Moda skandynawskich projektantów jest ceniona na całym świecie przez stylistów, influencerów i fashionistów. Kopenhaga, Sztokholm czy Oslo mają swoje Tygodnie Mody, które ściągają tłumy. Skandynawski styl, minimalizm i wyrafinowanie mają swoich odbiorców także w Polsce, dlatego uruchomienie platformy Miinto.pl jest niezwykłą niespodzianką dla miłośników mody!

fot. Radosław Nawrocki / MIINTO.PL

Koncepcja Miinto powstała prawie 10 lat temu w Danii z potrzeby zapełnienia odczuwalnej luki na rynku. Dwóch przyjaciół – Konrad Kierklo i Mike Radoor – zauważyli, jak trudno jest znaleźć niepowtarzalne i niszowe ubrania, które uwielbiają. Sklepów oferujących unikalny asortyment w ich mieście prawie nie było lub były ukryte w małych uliczkach. Konrad i Mike postanowili, że sami stworzą takie miejsce. Tak w 2009 roku powstało Miinto, które wspiera lokalne sklepy w prowadzeniu intensywnej sprzedaży w sieci. Platforma dba o łatwe zintegrowanie sklepu online, przepływy płatności, inwestuje w działania marketingowe, co pozawala konkurować z wielkimi sklepami online i ich agresywną polityką przecen.

>>> Przeczytaj również: Custommade – kolekcje tworzone na przekór trendom

Rodzina Miinto rozwija się w szybkim tempie. Dzięki silnej lokalnej społeczności niezależnych butików sprzedaje produkty online w siedmiu krajach europejskich – Danii, Szwecji, Norwegii, Holandii, Szwajcarii, Belgii, od teraz także w Polsce.

Miinto.pl to oprócz wyselekcjonowanej mody od niezależnych skandynawskich projektantów również wsparcie lokalnych, polskich marek i projektantów. Wśród skrupulatnie wyselekcjonowanych produktów w ofercie Miinto można znaleźć projekty m.in. Łukasza Jemioła czy duetu młodych projektantów Diligent , a także wyjątkowe rzeczy z warszawskiego concept store Collage. Platforma oferuje zróżnicowane produkty dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz do wystroju wnętrz. Miinto.pl to mix mody i sztuki, w której podstawą jest wysoka jakość, łączenie trendów z indywidualnym stylem.

FIND YOURSELF 

Konrad i Mike zgodnie przyznają, że ubrania są dla nich czymś więcej niż tylko tym, co nosimy na co dzień. Pełnią funkcje społeczne i kulturowe, których używamy do definiowania, różnicowania i wyrażania siebie. Nie wierzą w modę mierzoną algorytmami. Dlatego Miinto to przede wszystkim akceptowanie różnorodności, przez którą każdy ma możliwość zaprezentować światu swoje “ja”.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES