Prezentacja H&M Studio AW16

19 maja w warszawskim showroomie marki H&M odbyła się prezentacja kolekcji H&M Studio AW16. Wiemy już, co będzie modne w sezonie jesienno-zimowym.

KOLEKCJA DAMSKA

H&M Studio AW16 to ekskluzywna kolekcja bogatych w detale elementów – od precyzyjnych cięć po hafty, które pojawiają się w całej kolekcji. Krawiectwo skupione jest na oversizowych ramionach i dopasowanej talii. Kształt klepsydry kontrastuje ze szwedzkim folklorem, zarówno jeśli chodzi o sylwetkę, jak i zdobienia. Drapowane sukienki z długimi rękawami wnoszą do kolekcji szyk glamour i miękkość.

W kolekcji H&M Studio pojawia się nowa kobiecość. Tematem kolekcji jest kobieca siła, połączona ze świeżym podejściem do folkloru i romantyzmu. Ta kolekcja jest bardzo ekskluzywna, ale równocześnie bardzo prawdziwa – powiedziała Ann-Sofie Johansson, creative advisor w H&M.

KOLEKCJA MĘSKA

Zaczęło się od jakości – powiedział Andreas Lowenstam, head of menswear w H&M. Chcieliśmy stworzyć kolekcję, która skoncentruje się wokół płaszcza idealnego.

To intuicyjny styl, który odświeża męskie klasyki. Kurtka bomberka jest dłuższa i tworzy nowy rodzaj okrycia wierzchniego. Prochowiec został uszyty z wełny pochodzącej z recyklingu. Tradycyjnym tkaninom, takim jak sztruks, nadano nowoczesnego charakteru. Dzianina stała się niezastąpionym elementem warstwowego looku na ten sezon. Stylizacje są często monochromatyczne, sprawiające wrażenie nowych uniformów miejskiej mody.

Uwielbiam sposób, w jaki ta kolekcja wyraża mężczyznę pomimo faktu, że składa się z elementów, które są tak spokojne. Możesz stworzyć mocną stylizację z dobrej jakości klasyków, w szczególności, jeśli wszystkie detale były tak dokładnie przemyślane – dodał Andreas Lowenstam.

KOLEKCJA DZIECIĘCA

Kolekcja H&M Studio AW 2016 dla dzieci przenosi nas w folklorystyczny świat modowych fantazji. Inspiracje czerpane były z sag, takich jak Alicja w Krainie Czarów, czy szwedzkich bajek Johna Bauera. Zdobienia i nadruki są niezbędnym elementem stylizacji.

Detale kolekcji są niesamowite, tworzą elementy garderoby, które posiadają prawdziwy charakter i urok – powiedziała Ann-Sofie Johansson, creative advisor w H&M.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

H&M

Newsletter

FASHION BIZNES