C&A ogłasza plany na dalszy rozwój. Polska na celowniku

Popularna sieć odzieżowa kontynuuje międzynarodową ekspansję. Chce skupić się na Polsce

C&A, popularna sieć sprzedaży detalicznej, ujawnia plany dotyczące dalszej ekspansji. „Chcemy otworzyć 100 nowych sklepów w Europie w ciągu najbliższych trzech lat” – zapowiedział nowy szef sieci w Niemczech, Carsten Horn. 

Przeczytaj również: Black Friday 2023: poznaliśmy tegoroczne plany zakupowe Polaków [badanie]

C&A ogłasza plany na dalszy rozwój. Jak poinformował portal retailnet.eu, plany spółki koncentrują się na zwiększeniu sieci sprzedaży i dalszą ekspansję europejską.  Jako główne rynki, na których ma się skupić spółka podaje się Rumunię, Węgry i Polskę. W nadchodzącym roku nowe sklepy mają zostać otwarte także w Niemczech, m.in. w Hamburgu. Carsten Horn, nowy dyrektor sieci w Niemczech, widzi także potencjał w Berlinie i wschodnich Niemczech. Na 2024 rok zapanowano już otwarcie sklepów w Madrycie, Amsterdamie, Paryżu i Mediolanie.

Swoje nowe sklepy C&A zdecydowało się zlokalizować blisko centrów miast. Jak zapowiada marka, dalsze plany rozwoju mają koncentrować się na nowym koncepcie sklepu. „Wzmocniliśmy markę i przyjrzeliśmy się, czego szukają klienci. Nie chcą szperać po sześciu piętrach pełnych tekstyliów; chcą inspirować się podczas zakupów i odkrywać nowe stylizacje. Mniej ubrań na wieszakach, więcej mody” – podkreśla Carsten Horn.

C&A prowadzi obecnie 1300 sklepów w 17 krajach, z czego prawie 400 znajduje się w Niemczech. Jak podaje spółka, modernizację przeszło już dwie trzecie sklepów.

Zdjęcie główne: Pexels

Przeczytaj również: Sprzedaż detaliczna zaskoczyła. Wynik dawno nieobserwowany

Tagi

C&A

moda

Newsletter

FASHION BIZNES