noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

PODSUMOWANIE TYGODNIA: otwarcie Chanel Beauty, Mustache Warsaw sprzedane, zapowiedź londyńskiej wystawy Diora

REKLAMA
noSlotData

Kolejny tydzień października za nami. Jakie nowości przyniósł? Co interesującego wydarzyło się w świecie mody i biznesu? Poznajcie nasze cotygodniowe podsumowanie. 

Moda

W ubiegłym tygodniu mieliśmy okazję zobaczyć zdjęcia najnowszych kolekcji polskich projektantów. Na szczególną uwagę zasługują nowe projekty Kas Kryst, które zobaczycie TUTAJ oraz jesienne propozycje od Bizuu, które możecie obejrzeć TUTAJ. Interesująco przedstawia się również kolekcja Dominiki Syczyńskiej, zainspirowana japońską sztuką manipulacji papieru, którą zobaczyć można TUTAJ.

Kas Kryst, fot. Daniel Jaroszek

W tym tygodniu naszą uwagę zwróciła również sesja Zimmermann Resort 2019 z Anją Rubik w roli głównej. By ją zobaczyć, kliknijcie TUTAJ.

Jak streetwear zdominował aktualną modę? Okazuje się, że moda uliczna podbiła nie tylko serca klientów, ale stała się łakomym kąskiem dla przedsiębiorców. Aby sprawdzić, jak aktualnie robi się biznes na streetwearze, zapraszamy do lektury naszego raportu. Znajdziecie go TUTAJ.

źródło: theoddysseyonline.com

Kontrowersje w modzie

Po odbytych w ciągu ubiegłego weekendu wyborach samorządowych, w sieci rozpoczęła się gorąca dyskusja odnośnie stroju przewodniczącej Krajowego Biura Wyborczego. Chodzi tu dokładniej o koronkową sukienkę projektu Lidii Kality. Internauci zastanawiali się, czy osobie pełniącej formalne stanowisko, przystoi w pracy taki strój. TUTAJ poznacie opinię samej projektantki w tej sprawie.

Biznes

Spółka Mustache Warsaw została wykupiona przez firmę 4Fun Media za kwotę niemal 500 tysięcy złotych. Organizatorzy popularnych targów oraz właściciele sklepu online mieli od pewnego czasu problemy związane z brakiem płynności finansowej. Czy zmiana właściciela pozwoli powrócić marce Mustache do dawnej świetności. Więcej szczegółów TUTAJ.

Ciężko wyobrazić sobie, jak wyglądałby obecny świat mody bez mediów społecznościowych, a w szczególności bez Instagrama. To w końcu za pośrednictwem tej platformy odbywa się największy przepływ informacji, jak również dzięki niej autorzy mają największą możliwość dotrzeć do jak największej rzeszy osób. Potęgę Instagrama zauważyli nawet najwięksi gracze na rynku modowym. Jakie są ich strategie i wyglądają dane w tym temacie, dowiecie się TUTAJ.

Patrizia Pepe ma nowego dyrektora generalnego. By przekonać się, kto objął stanowisko CEO włoskiej marki, kliknijcie TUTAJ.

Beauty

Odrobina luksusu nad Wisłą? Już teraz miłośniczki domu mody Chanel mogą zrobić zakupy w pierwszym butiku Chanel Beauty w Polsce. Nowo otwarty salon znajduje się w warszawskiej Galerii Mokotów. TUTAJ więcej informacji dotyczących jego otwarcia.

Butik Chanel Beauty w Galerii Mokotów,
Butik Chanel Beauty w Galerii Mokotów, Fot. materiały prasowe

Marka Kevin Murphy ogłosiła, że jako pierwsza na świecie zamierza wymienić opakowania wszystkich swoich produktów, na te wykonane w 100% z oceanicznych śmieci. TUTAJ więcej szczegółów na temat tej rewolucyjnej zmiany.

Glossier to zdecydowanie jedna z najpopularniejszych marek kosmetycznych w sieci. W tym tygodniu zapraszamy do lektury artykułu dotyczącego jej założycielki Emily Weiss. Jak stworzyła własną markę i co musiała zrobić, by podbić serca miłośniczek naturalnego piękna? Odpowiedzi znajdziecie TUTAJ.

Kultura

Miłośniczki projektów Diora mogą już rozglądać się za biletami lotniczymi do stolicy Wielkiej Brytanii. Londyńskie Victoria and Albert Museum zapowiedziało, że w lutym zostanie otwarta tam wystawa poświęcona historii domu mody Dior. Ma to być największa ekspozycja dotycząca francuskiego domu mody w historii. Co dokładnie będzie można na niej zobaczyć? Sprawdźcie TUTAJ.

wystawa dior
źródło: theupcoming.co.uk

Ponure jesienne dni nie sprzyjają motywacji i energii do działania. Poszukującym motywacji polecamy seans wybranych przez nas filmów. Listę tytułów, które zainspirują do działania i pomogą zwyciężyć z jesienną chandrą odnajdziecie TUTAJ.

Prasówka

Codziennie zapraszamy Was także do naszej Prasówki. Dzięki niej możecie na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia w branży. Oto najciekawsze tytuły minionego tygodnia:

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES