noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

PODSUMOWANIE TYGODNIA: Pantone z nową paletą kolorów, Zalando żegna marki własne, Inditex współpracuje z MIT

REKLAMA
noSlotData

Jakie nowości i zmiany przyniósł branży mody mijający tydzień? Sprawdzicie to w naszym cotygodniowym podsumowaniu. Zapraszamy do lektury.

Biznes

Marki Zara nie trzeba nikomu przedstawiać. Hiszpańska sieciówka dostępna jest prawie na całym świecie, a ubrania z jej metką noszą kobiety, mężczyźni, nastolatki i dzieci na każdym krańcu Ziemi. Wielu pragnie powtórzyć sukces brandu, ale tylko nieliczni dorównują fenomenowi Inditexu. Sprawdzamy, w czym tkwi sekret sukcesu Zary TUTAJ.

Odzieżowy gigant – Zalando, podjął decyzję o zamknięciu zLabels, czyli spółki zajmującej się markami własnymi firmy. Czy to koniec produktów made by Zalando? Na to pytanie odpowiadamy TUTAJ.

zLabels.com

CSR

Lider wśród sieci odzieżowych, Inditex, przeznacza 4 miliony dolarów na rozwój ekologicznych technologii podejmując współpracę z Massachusetts Institute of Technology. Jakie korzyści dla przemysłu odzieżowo-włókienniczego może przynieść ta kolaboracja? Dowiecie się tego TUTAJ.

Moda

Wyniki finansowe największych amerykańskich brandów nie napawają optymizmem. NYFW traci na znaczeniu, a projektanci szukają szczęścia i sukcesu w Europie. Czy amerykańska moda przestaje mieć znaczenie? Analizujemy TUTAJ.

prezentacja J.Crew, źródło: fashionista.com

W Łodzi, niekwestionowanej stolicy polskiego włókiennictwa, od 2009 roku działa i produkuje marka Pan Tu Nie Stał. Sukcesywnie od 17 marca firma udostępnia na swoich profilach w social mediach nowe reklamy bielizny, które swoją stylistyką silnie nawiązują do czasów PRLu. Powracamy do przeszłości TUTAJ.

Ostatnio coraz bardziej świadomie podchodzimy do naszych wyborów konsumenckich, niezależnie od tego, czy mowa o jedzeniu, kosmetykach czy ubraniach. Zwracamy uwagę na to, skąd dana rzecz pochodzi, kto stoi za jej wykonaniem, ale z drugiej strony nie chcemy iść na kompromis. To, że coś jest dobre dla planety nie musi być mało modne czy mniej estetyczne. Doceniamy kunszt wykonania i oryginalność. Co kiedy te wszystkie wymagania zostaną spełnione i zmaterializują się w postaci torby? Markę SOWL poznacie TUTAJ.

Design

Instytut Pantone znowu wykazał się niezawodnością w obserwacji trendów. Stworzył kolekcję supermodnych odcieni metalicznych dedykowaną projektantom opakowań i grafikom. Składa się ona z 655 nowych kolorów, które na pewno znajdą grono wielbicieli. Nie tylko tych, którzy zajmują się product designem. Zobaczcie, na jakie odcienie warto postawić TUTAJ.

pantone.com

Kultura

To pałac marzeń. Najbardziej inspirujące miejsce na świecie – tak o londyńskim Victoria and Albert Museum mówi jeden z najważniejszych współczesnych fotografów mody, Tim Walker. We wrześniu sam otwiera tam swoją wystawę, zatytułowaną Tim Walker: Wonderful Things. O szczegółach pracy nad wystawą przeczytacie TUTAJ.

Marketing

Influencer marketing – jako odpowiedź na zawodzącą skuteczność tradycyjnych form reklamy internetowej – w imponującym tempie stał się nieodłącznym elementem strategii rozwoju każdej marki modowej. Zastanawiamy się, jakie tendencje zmian można wyróżnić w procesie jego ewolucji oraz czego należy spodziewać się w przyszłości TUTAJ.

Kariera

W dzisiejszych czasach nikt nie ma już wątpliwości, że kreatywność można w sobie obudzić. Oczywiście można się z nią urodzić, ale jesteśmy w stanie sami ją wypracować niezależnie od wieku. Potrzeba nam do tego trochę praktyki, czasu i znajomości sprawdzonych metod. Dowiedz się więcej o kreatywnym myśleniu, poznaj skuteczne techniki, które pomogą Ci rozwijać własną kreatywność TUTAJ.

Prasówka

Codziennie zapraszamy Was także do naszej Prasówki. Dzięki niej możecie na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia w branży. Oto najciekawsze tytuły minionego tygodnia:

  • „H&M zaprasza na wydarzenie „Challenge accepted. Droga do odpowiedzialnej mody”
  • „UltraMaszyna. Z obciachu lat 90. uszyła dochodowy biznes”
  • „URCHYNN – młoda polska marka torebek z recyklingu”
  • „Allegro zbroi się przed konkurentami z zagranicy. Zapowiada nowe usługi i rozważa akwizycje”
  • „MyShoes, Warszawa. Nowa sieć sklepów z markowymi butami i torebkami wkracza do stolicy”
  • „Gumowa kolekcja FILA x Melissa – już wiemy czym to pachnie”
  • „Miłość, tolerancja i jedwab z Milanówka, czyli świetna chusta marki MODAPOLKA”
  • „Torebki polskiej projektantki porównane do Hérmesa – Zofią Chylak zachwycają się amerykańskie media”
  • „Na Instagramie już można kupić ubrania Zary czy buty Adidasa widoczne na zdjęciach”
  • „Ranking najpopularniejszych platform społecznościowych na przestrzeni lat”
  • „Dlaczego warto nosić rzeczy vintage? Rozmawiamy z założycielką sklepu inspirowanego Amsterdamem”
  • „Torebki na wiosnę 2019 – co będziemy nosić oprócz nerek”

 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES