Plantwear z coraz lepszymi wynikami w ostatnim kwartale

41
mat. prasowe

Plantwear, lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w III kwartale 2020 r. osiągnął ponad 2,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. W lipcu spółka rozpoczęła sprzedaż w Rumunii, gdzie zrealizowanych zostało już ponad 250 zamówień. Dynamicznie wzrasta również popularność serwisu giftbay.pl

– Kontynuujemy wzrost przychodów Plantwear i rozwijamy nowe projekty. W ciągu roku przychody wzrosty o ponad 12 proc., a wyłączając jednorazową transakcję z partnerem z Australii możemy mówić o prawie 20 proc. wzroście sprzedaży w minionym kwartale – komentuje Wiktor Pyrzyk.

Najpopularniejszą grupą produktów pozostają drewniane zegarki, które wygenerowały ponad 0,9 mln zł przychodów. Na drugim miejscu była drewniana biżuteria – wpływy z tego tytułu to ponad 0,8 mln zł.

W minionym kwartale spółka uruchomiła sprzedaż na rynku rumuńskim, gdzie do tej pory zrealizowano już 250 zamówień. Wzrost popularności notuje też uruchomiona w kwietniu br. platforma giftbay.pl, oferująca spersonalizowane prezenty oraz gadżety. Łącznie, za jej pośrednictwem sprzedano już 4,5 tys. sztuk produktów. Spółka pracuje również nad wprowazeniem na rynek nowej marki.

– W ciągu najbliższych 2-3 tygodni zakończymy preprowadzkę do nowej siedziby. Mogę z całą pewnością stwierdzić, że jesteśmy przygotowani na najgorętszy okres sprzedażowy w roku – zarówno jeśli chodzi o zaplecze produkcyjne jak i magazynowe – dodaje Wiktor Pyrzyk.

>>> Przeczytaj również: Zara zamknie 1200 sklepów, ale jednocześnie poczyni kluczowe inwestycje