REKLAMA
Pako Lorente odpowie za wizerunek członków organizacji Corporate Connections. Wydarzenie Business Weekend by Narvil otworzyło tę współpracę.

Polska marka chce być liderem biznesowej elegancji. Będzie kształtować wizerunek członków Corporate Connections

REKLAMA

Pako Lorente, czołowy polski producent odzieży męskiej, nawiązał współpracę z Corporate Connections, prestiżową organizacją zrzeszającą właścicieli dużych firm. 

Materiał sponsorowany

Corporate Connections to międzynarodowa organizacja biznesowa, obecna w 28 krajach, skupiająca właścicieli dużych firm. W Polsce zrzesza blisko 250 największych przedsiębiorców z przychodami powyżej 100 mln rocznie. Pako Lorente, czołowy producent odzieży męskiej, został partnerem wizerunkowym organizacji. 

Współpraca Pako Lorente i Corporate Connections rozpoczęła się podczas Business Weekend by Narvil, gdzie Pako Lorente zaprezentowało swoją markę, oferowało konsultacje wizerunkowe i promowało ideę profesjonalnego dress code’u w biznesie. Strefa Pako Lorente na Business Weekend była miejscem, gdzie przedsiębiorcy mogli zapoznać się z ofertą marki, uzyskać porady dotyczące doboru odpowiedniego stroju biznesowego i skorzystać z usługi szycia na miarę. Eksperci Pako Lorente doradzali, jak dobrać strój do okazji, podkreślać atuty sylwetki i budować profesjonalny wizerunek.

Strefa Pako Lorente podczas wydarzenia Business Weekend by Narvil / mat. prasowe

Pako Lorente łączy siły z Corporate Connections

Bardzo nas cieszy współpraca przy tym projekcie. Naszą misją jest ubrać polski biznes w profesjonalny styl oraz promować znaczenie dress code w organizacjach. Wierzymy, że profesjonalni pracownicy to klucz do sukcesu każdej organizacji” mówi Rafał Chrapkowicz, właściciel Pako Lorente.

Najbliższe spotkanie Business Weekend w ramach Corporate Connection odbędzie się latem tego roku. Podczas spotkania, w którym udział wezmą reprezentanci firm, których skala biznesu szacowana jest między 100 milionów a 1 miliard złotych, będą mogli wymienić się doświadczeniami i rozwijać swoje biznesy dzięki nowym kontaktom. 

Business Weekend by Narvil był pierwszym wydarzeniem z cyklu, które oficjalnie otworzyło współpracę Pako Lorente z Corporarte Connections.
Business Weekend by Narvil był pierwszym wydarzeniem z cyklu, które oficjalnie otworzyło współpracę Pako Lorente z Corporarte Connections. / mat. prasowe

Polska marka dąży do pozycji lidera biznesowej elegancji

Pako Lorente to dynamicznie rozwijająca się marka mody męskiej obecna od 18 lat na polskim rynku. Posiada sieć salonów w galeriach handlowych w całej Polsce, równolegle buduje także sieć w krajach nadbałtyckich. Warto podkreślić, że to właśnie Pako Lorente reprezentuje polską modę męską poza granicami kraju i jako jedyna marka z rodzimego rynku rozwija się międzynarodowo.

Pako Lorente stawia na rozwój segmentu odzieży korporacyjnej / mat. prasowe

Pako Lorente poszerza swoją ofertę i rozwija segment odzieży korporacyjnej. Wykorzystując bogate doświadczenie w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży męskiej, Pako Lorente stworzyło linię produktów dedykowaną sektorowi B2B. Pako Lorente Corporate to odpowiedź na potrzeby firm poszukujących wysokiej jakości ubrań dla swoich pracowników.

Pako Lorente od lat buduje swój wizerunek jako marka dbająca o pewność siebie i komfort swoich klientów. Stawiając na najwyższą jakość oferowanych produktów i doskonały serwis, zyskała uznanie na rynku. Między innymi renoma i wypracowana pozycja pozwoliła Pako Lorente zostać partnerem wizerunkowym projektu Corporate Connections.

Przeczytaj również: Kiedy odzież może być kosztem działalności gospodarczej?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES