Olivia Palermo startuje z własną platformą e-commerce?

141
Olivia Palermo w kampanii Bobbi Brown / źródło: uk.fashionnetwork.com

Olivia Palermo planuje założenie własnej platformy e-commerce – donosi portal WWD. Ma ona stać się częścią jej oficjalnej strony i stanowić multibrandowy e-butik. 

W swoim sklepie internetowym Palermo początkowo zamierza postawić przede wszystkim na dodatki – torebki, obuwie i akcesoria. Do asortymentu sklepu z czasem mają być dodane rzeczy ze współprac jakie dotychczas nawiązała amerykańska fashionistka, w tym rezultaty nadchodzącej kolekcji stworzonej we współpracy z Karlem Lagerfeldem.

>>> Zobacz również: Karl Lagerfeld ogłosił współpracę z amerykańską modelką

Jak donosi WWD, powstająca platforma ma być oparta również o treści redakcyjne, które uzupełnią sklep internetowy.

Obecnie na stronie możemy znaleźć jedynie zapowiedź nadchodzących nowości. Zainteresowani, by nie przegapić momentu uruchomienia platformy, mogą zapisać się do newslettera TUTAJ

Data uruchomienia e-sklepu nie jest jeszcze znana. Nasza redakcja, jak z pewnością tysiące miłośników stylu Palermo, również dopisała się do listy oczekujących na otwarcie i jest ogromnie ciekawa szczegółów tego sekretnego projektu!