SPONSOR SERWISU
(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Miu Miu podpisało umowę licencyjną z L'Oreal na produkcję, rozwój i dystrybucję kosmetyków luksusowych

Miu Miu podpisało umowę licencyjną z Grupą L’Oreal. „Rozpoczynamy nowy rozdział w dziedzinie urody”

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

L’Oreal i Prada Group podpisały umowę licencyjną na produkcję, rozwój i dystrybucję kosmetyków luksusowych pod szyldem Miu Miu. Produkty mają trafić na rynek w 2025 roku. 

L’Oreal, francuski lider sektora beauty, od 2021 roku posiada licencję na produkcję perfum Prada. Zgodnie z oficjalnym oświadczeniem, pod parasol Grupy trafi teraz młodsza siostra włoskiego domu mody. W piątek L’Oreal podpisał umowę na wyłączność na produkcję kosmetyków luksusowych Miu Miu. Do tej pory, umowę licencyjną z marką posiadał koncern Coty. 

Po udanej współpracy z marką Prada, Miu Miu dołącza teraz do dywizji L’Oréal Luxe, rozpoczynając nowy rozdział w dziedzinie urody” – czytamy w oficjalnym oświadczeniu.  L’Oreal spodziewa się wprowadzić na rynek pierwsze zapachy w 2025 roku w ramach umowy, która obejmuje tworzenie, rozwój i dystrybucję produktów kosmetycznych.

Przeczytaj również: Kaszmirowy kardigan MiuMiu i kontrowersyjne Tabi Margieli. Lyst ujawnia, do czego wzdychają internauci

Wyniki finansowe L’Oreal poniżej oczekiwań

Informacja o podpisaniu umowy z Prada Group została obwieszczona niedługo po tym, jak kosmetyczny gigant ogłosił swoje wyniki finansowe w czwartym kwartale. L’Oreal zanotował w tym okresie wzrost sprzedaży o 6,9 proc. To wynik poniżej oczekiwań Grupy, a jego powodów doszukuje się w spowolnieniu popytu na rynkach Azji. Sprzedaż w czwartym kwartale wynosiła 10,6 miliarda euro, jednak analitycy z Barclays spodziewali się liczby bliskiej 10,9 miliarda. 

L’Oreal wciąż pozostaje liderem kosmetycznym sektora beauty osiągając lepsze wyniki od swojego głównego rywala, Estee Lauder. Sprzedaż koncernu w tym samym okresie spadła o 8 proc.

Zdjęcie główne: kampania Miu Miu

Przeczytaj również: L’Oréal inwestuje w firmę specjalizującą się w badaniu długowieczności

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES