REKLAMA
Raport Lyst q3 2023 ujawnia najgorętsze marki ostatniego kwartału: MiuMiu, Loewe, Prada.

Kaszmirowy kardigan MiuMiu i kontrowersyjne Tabi Margieli. Lyst ujawnia, do czego wzdychają internauci

REKLAMA

MiuMiu, Loewe i Prada to trzy marki luksusowe, które uplasowały się na szczycie najbardziej pożądanych ostatnich miesięcy. Uwagę miłośników mody przyciągnęło również charakterystyczne obuwie od Margieli. Co jest obecnie najbardziej „hot” w sieci? Ujawnia to najnowszy ranking Lyst Q3 2023. 

Przeczytaj również: Ile zarabiają marki influencerów? “Ich fenomen polega na zbudowanym wcześniej fanbasie”

Lyst Index to kwartalny ranking najgorętszych marek i produktów modowych. Lyst to firma zajmująca się technologią modową i aplikacja do zakupów premium, z której każdego roku korzysta ponad 200 milionów osób do przeglądania, odkrywania i kupowania produktów z sektora fashion. Formuła Indeksu Lyst uwzględnia zachowania kupujących platformy, w tym wyszukiwania na platformie i poza nią, wyświetlenia produktów i sprzedaż. Raport bierze również  pod uwagę wzmianki w mediach społecznościowych, statystyki aktywności i zaangażowania na całym świecie w okresie trzech miesięcy.

Najnowszy raport Lyst to zestawienie najbardziej pożądanych marek i przedmiotów w trzecim kwartale bieżącego roku. Lyst Index Q3 ujawnia również listę najlepiej zapowiadających się modowych brandów.

Przeczytaj również: Sklepy przyszłości. 5 marek, których butiki kształtują trendy w branży

Lyst Q3 2023: MiuMiu wyprzedza Loewe

MiuMiu najgorętszą marką trzeciego kwartału 2023 – ogłosił Lyst po raz pierwszy plasując ją na pierwszym miejscu swojego zestawienia. W swoje 30. urodziny MiuMiu przebiło popularność swojej “starszej siostry” Prady, zdobywając popularność m.in. dzięki kultowym baletkom czy torbie Arcadie.  Uwadze obserwatorów nie umknął również kaszmirowy kardigan MiuMiu, czyli drugi najgorętszy produkt tego kwartału. Szary sweter szybko stał się pożądanym produktem i sprawił, że liczba wyszukiwań kardiganów wzrosła o 44 proc.! Sukces brandu zagwarantowała także gwiazdorska kampania z Emmą Corrin, która zdobyła ponad 220 milionów wyświetleń na TikToku. 

Drugie miejsce w zestawieniu topowych marek przypadło Loewe, które straciło pozycję lidera. Podium w tym kwartale zamyka Prada. Na kolejnych pozycjach znaleźli się kolejno: Bottega Veneta, Versace, Sait Laurent, Moncler, Valentino, Jacquemus i Burberry. 

Lyst Q3 2023: Mary Jane Tabi na szczycie

Bez względu na to, czy się je kocha czy nienawidzi – kontrowersyjne Tabi podbijają świat. Kultowe buty Maison Margiela to najgorętszy produkt w tym kwartale. Dodatkowej popularności przysporzyła im viralowe historia o kradzieży butów na tinderowej randce, która osiągnęła na TikToku ponad 178 milionów wyświetleń. Choć model Tabi od dawna stanowi jeden z najbardziej rozpoznawalnych elementów twórczości Margieli, to właśnie we wrześniu liczba ich wyszukiwań poszybowała aż o 342 proc.

Serca internautów w ostatnich miesiącach podbił również kaszmirowy kardigan od MiuMiu, który uplasował się na drugim miejscu zestawienia. Trzecia pozycja również nie budzi zaskoczenia bacznych obserwatorów TikToka i Instagrama. Przeskalowana pikowana torba od marki COS to charakterystyczny dodatek, który wyjątkowo często pojawia się w mediach społecznościowych. 

Lyst w swoim zestawieniu zwraca również uwagę na najlepiej zapowiadające się marki. Triumfatorami nowej kategorii „Breakout Brands” okazali się w tym sezonie: Tory Burch i Helmut Lang. Uwadze nie umknęły również najnowsze projekty brytyjskiej marki Poster Girl, której wyszukiwania wzrosły o ponad 10 proc. w ostatnim kwartale.

Zdjęcie główne: Spotlight. Launchmetrics

Przeczytaj również: Magda Butrym wśród najbardziej pożądanych marek na świecie. Polka w prestiżowym rankingu Lyst

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES