noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Eobuwie umacnia pozycję w Europie

Polski multibrand rozwija sieć salonów i umacnia pozycję w Europie

REKLAMA
REKLAMA
noSlotData

Sklepy stacjonarne eobuwie.pl to miejsca łączące światy online i offline. O ich wyjątkowości zapewniają klienci, a sukces widoczny jest chociażby za sprawą rozwoju kolejnych placówek. Wczoraj multibrand uruchomił już pięćdziesiątą lokalizację. Tym razem w Rumunii!

Przeczytaj również: Biznes i buty muszą być na wysokim obcasie. Jak odzież kształtuje Twoje profesjonalne „Ja”

Pięćdziesiąty salon

50 sklepów to wynik szczególny. Kryje się jednak za nim o wiele więcej. Zgodnie z danymi opublikowanymi przez ich właściciela to również 139 przestronnych przymierzalni, 2080 nowoczesnych tabletów ułatwiających zakupy, ale przede wszystkim… 950 wykwalifikowanych doradców sprzedaży oferujących wsparcie na każdym etapie procesu zakupowego. A z pewnością mają oni wiele pracy. Rocznie salony eobuwie.pl odwiedza około 6,6 mln klientów.

Każdy kto odwiedził salon eobuwie.pl mógł spostrzec jego wyjątkowość w stosunku do sklepów stacjonarnych, z którymi zazwyczaj można się spotkać w Europie. Multibrand prezentuje bowiem koncept przyszłości. Stara się każdego konsumenta zaprosić do świata innowacyjnych rozwiązań. W sklepach eobuwie.pl nie ma tradycyjnych wieszaków ani półek. Cała oferta prezentowana jest kompleksowo na multimedialnych wyświetlaczach, które służą do przeglądania, a także zamawiania towaru. To rozwiązanie może onieśmielać, ale wystarczy choć raz skosztować komfortu takiej formy zakupów, aby już na zawsze stać się fanem konceptu phygital.

Oczywiście fachowa obsługa jest zawsze do dyspozycji i służy pomocą. Unikalność procesu zakupowego na wygodnej kanapie, w spokoju, bez kolejek i w otwartej przestrzeni sprawia, że każdy sklep stacjonarny eobuwie.pl może połączyć zwolenników tradycyjnych zakupów stacjonarnych, jak i fanów nieograniczonych możliwości przy zakupach online.

Przeczytaj również: W ciągu kilku lat ceny w Polsce wzrosły o ponad 40 proc.!

Widoczne wsparcie Modivo

Zarówno produkty z pełnej oferty eobuwie.pl jak i Modivo można zamówić do sklepów dzięki usłudze premium „Przymierz zanim zapłacisz”. Odbiór oraz przymierzenie produktów odbywa się w wybranym przez siebie salonie. Od momentu wyboru produktów, dostawa do sklepu trwa 1-2 dni robocze. O tym, że zamówienie jest gotowe do odbioru, poinformuje wiadomość SMS. Po przymierzeniu klient płaci oczywiście tylko za te produkty, na które się zdecyduje. Proponowana opcja to również krok w przyszłość wykonywany przez multibrand.

Jest więcej innowacji. Dobór odpowiedniego obuwia dla siebie albo dla członków rodziny może stanowić wyzwanie, zwłaszcza, że rozmiary mogą różnić się pomiędzy markami. Odpowiedzią na to jest skaner esize.me – urządzenie, które pozwala dobrać idealne buty bez mierzenia. Skaner można znaleźć we wszystkich sklepach stacjonarnych eobuwie.pl, przy jego pomocy każdy może bezpłatnie i samodzielnie wykonać skan 3D swoich stóp. Na jego podstawie (oraz na bazie indywidualnych preferencji klienta) system zarekomenduje poprawny rozmiar obuwia. Bez konieczności mierzenia. Taki skan wystarczy wykonać raz i korzystać z niego w przyszłości po przypisaniu go do konta użytkownika. Dodatkową funkcjonalnością jest prognozowanie wzrostu stopy dziecka – pozwala ono oszacować, na jak długo posłuży zakupione obuwie.

Przeczytaj również: Modne bluzki 2024 – co będzie trendowało w przyszłym roku?

Robot Pepper wspiera klientów

Dodatkową atrakcją w wybranych sklepach eobuwie.pl jest humanoidalny robot Pepper, który wspiera obsługę klienta. Ten nietypowy asystent sprzedaży jest wyjątkowo funkcjonalny – nie tylko przedstawia aktualną ofertę produktową, czy pomaga w odbiorze zamówienia, ale również prezentuje zalety oferowanych usług oraz zabawia najmłodszych klientów quizami. Stanowi integralną część sieci sprzedaży offline.

Sklepy eobuwie.pl oraz strefy Modivo działają już w 50 lokalizacjach w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych w Polsce, Czechach i Rumunii, a także na Litwie i Słowacji. Niedawno przy ulicy Nowy Świat w Warszawie otwarto concept store – pierwszy punkt sieci przy ulicy.

Przeczytaj również: Rodzaje wełny w 2023 roku – który jest najbardziej ekologiczny?

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES