noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Grupa VRG przeprowadzi rebranding sieci salonów jednej z najstarszych polskich marek. Ruch ten jest elementem strategicznym planu mającego na celu dotarcie do nowych, młodszych konsumentów.

Znana polska firma odzieżowa wprowadza nową markę. „Podjęliśmy decyzję, by formatowi total look nadać odrębną nazwę”

REKLAMA
noSlotData

Grupa VRG przeprowadzi rebranding sieci salonów jednej z najstarszych polskich marek. Jak dowiedziała się „Rzeczpospolita”, ruch ten jest elementem strategicznym planu mającego na celu dotarcie do nowych, młodszych konsumentów.

Przeczytaj również: Polski multibrand rozwija sieć salonów i umacnia pozycję w Europie

Grupa VRG, czyli firma z Krakowa notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, której znaczącym akcjonariuszem jest Jan Kolański, zajmująca się sprzedażą odzieży i biżuterii, zdecydowała się na ważny dla niej krok. Z informacji, które opublikowała „Rzeczpospolita” wynika, że przeprowadzi ona rebranding sieci dużych salonów prowadzonych pod marką Wólczanka. Ma być to element szerszej strategii na lata 2023-2025. Celem jest zwiększenie przychody marki do ponad 180 mln zł dzięki jej odmłodzeniu o konsumentów z grupy wiekowej 25+.

Przeczytaj również: Wyborcze obietnice. Kto podwyższy kwotę wolną od podatku, a kto wprowadzi dobrowolny ZUS?

Nowa marka ?

Rebranding Wólczanki, której korzenie sięgają 1948 r. ruszy w najbliższy piątek – 13 października. Cała transformacja ma  przebiegać stopniowo. Jak poinformowała „Rzeczpospolita” główna zmiana sieci sprzedaży detalicznej Wólczanki to nowa marka. VRG od piątku wprowadza nowy szyld sklepów – Well. To właśnie pod Well sprzedawana będzie tak zwana oferta „total look”. Na temat rebradingu i strategii dla marek odzieżowych „Rzeczpospolita” porozmawiała z wiceprezes spółki – Martą Fryzowską.

Nasi klienci nie mają jasności jeśli chodzi o format dużych sklepów z ofertą total look – mówi Marta Fryzowska. – Ten format nie ma pełnej oferty koszul z małych butików, natomiast pojawia się w nim duża część kolekcji casualnej i to dla kobiet. To dla klientów poszukujących produktu omnichannelowo jest nie do końca jasne, bo klient nie widzi tego, co od zawsze kojarzyło mu się z marką Wólczanka. Dlatego podjęliśmy decyzję, by formatowi total look nadać odrębną nazwę – tłumaczy wiceprezes spółki. 

Wprowadzenie konceptu Well Wólczanka to dla nas nowe otwarcie, w kontekście budowania oferty total look Wólczanki dla młodych ludzi w wieku 25+ – dodaje Marta Fryzowska. VRG nie rezygnuje jednocześnie z tradycyjnej, ugruntowanej już nazwy „Wólczanka”. Well i Wólczanka przynajmniej na początek – będą występować obok siebie, choć nowy brand zdecydowanie będzie dominować. 

Przeczytaj również: Prezentacja kolekcji Dawida Wolińskiego 2024

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES