REKLAMA
Zalando, jedna z wiodących europejskich destynacji e-commerce dla mody i lifestyle’u, wprowadza kolekcję ZIGN Studio w ramach marki własnej  ZIGN.

Marka własna Zalando łączy design z innowacyjnymi materiałami

REKLAMA

Zalando, jedna z wiodących europejskich destynacji e-commerce dla mody i lifestyle’u, wprowadza kolekcję ZIGN Studio w ramach marki własnej  ZIGN. ZIGN Studio to kolekcja, stworzona w duchu projektowania atelier, dzięki czemu jest spójna i dopracowana pod względem twórczej wizji. Asortyment składa się z 41 elementów odzieży damskiej i 39 odzieży męskiej, a także obuwia oraz akcesoriów. Charakteryzują go wysoka jakość, najnowsze innowacje w zakresie materiałów, z uwzględnieniem projektowania opartego na cyrkularności. Każdy produkt cechuje się też współczesnym krojem oraz modułową konstrukcją, która zapewnia większą wszechstronność odzieży.

Przeczytaj również: Ukraińska bizneswoman przejmie polską sieć sklepów

Zalando – kolekcja ZIGN Studio

Zespół projektantów marek własnych Zalando podszedł do tworzenia kolekcji jak do możliwości przemyślenia na nowo swojej pracy. Od rysunku po końcowy produkt. Biorąc pod uwagę cały cykl życia produktu: od pozyskiwania materiałów, przez projektowanie, aż po procesy produkcyjne. Kolekcja ZIGN Studio wykorzystuje najnowsze innowacje w zakresie materiałów, w tym ulepszone procesy produkcji, surowce biologiczne i odnawialne oraz materiały pochodzące z recyklingu. Wśród innowacyjnych materiałów znajdują się te stworzone z wykorzystaniem odnawialnej pulpy drzewnej, takie jak Naia™ Renew, sztucznej skóry pochodzenia biologicznego wykonanej z fusów z kawy, siatki nylonowej z recyklingu, skóry z grzybów i innych odnawialnych materiałów nadających się do recyklingu. W kolekcji wykorzystane zostały również barwniki i pigmenty pochodzące z recyklingu.

Dodatkowo kolekcja zapewnia większą wszechstronność ubrań i daje więcej możliwości ich wykorzystania. Elementy modułowe, takie jak odpinane rękawy w przypadku kurtki puchowej, sprawiają, że można ją nosić na wiele sposobów (zarówno jako kurtkę jak i kamizelkę). Duża część kolekcji zaprojektowana została według kryteriów projektowania w obiegu zamkniętym. Opracowanych przez circular.fashion przy wykorzystaniu podejścia monomateriałowego, w którym ubrania wykonane są w minimum 95 proc. z pojedynczego materiału. Dzięki temu odzież projektowana jest tak, aby wpisywała się w obieg biologiczny lub techniczny. Ma ulegać biodegradacji lub ma mieć szansę zostać ponownie wykorzystana i przetworzona w nowe zasoby.

mat. prasowy

Przeczytaj również: Rynek mody w Polsce w 2024 [prognoza]

Zalando – marki własne

Sara Diez, VP Private Label, Sustainability and D&I Product powiedziała: Nasze marki własne to inkubator nowych pomysłów. Są naszym obszarem testowym dla innowacyjnych rozwiązań w modzie, zwłaszcza w zakresie zrównoważonego rozwoju, cyrkularności, różnorodności i inkluzywności. ZIGN jest liderem w zakresie zrównoważonego rozwoju i projektowania w obiegu zamkniętym i cieszę się, że mogę dziś przedstawić kolejny rozdział tej historii: kolekcję ZIGN Studio. Kolekcja ta doskonale łączy modne wzornictwo z codzienną wygodą, innowacyjnymi materiałami, modułowością i cyrkularnym podejściem. Wpisuje się to w naszą ambicję, aby oferować naszym klientom wyjątkową jakość i wartości, jednocześnie przesuwając granice dla innowacji.

Kreatywna koncepcja pierwszej edycji kolekcji – Jesień/Zima’23 – skupia się na idei naturaverse: wzajemnego oddziaływania natury i technologii. Ma ona swoje odzwierciedlenie w projektach łączących w sobie innowacyjne materiały i tekstury ziemi. Kolekcja ta składa się z wyrazistych konstrukcji, cyfrowych renderów i elementów z teksturą inspirowaną formacjami geologicznymi. Kolekcja dostępna jest już dla klientów na wszystkich rynkach Zalando.

Przeczytaj również: Uniwersalne buty, które sprawdzą się na jesień i wiosnę

Zalando – informacje ogólne

To jedna z wiodących europejskich destynacji e-commerce dla mody i lifestyle’u. Zalando, założone w Berlinie w 2008 roku, oferuje szeroki wybór odzieży, obuwia, akcesoriów i kosmetyków dla ponad 50 milionów aktywnych klientów na 25 rynkach. W asortymencie znajdują się zarówno cenione na całym świecie marki międzynarodowe, jak i polskie. Zalando zapewnia kompleksowe doświadczanie mody, łącząc inspiracje, innowacje, interakcje i zakupy w jednym miejscu. Jako najsilniej związana z modą firma technologiczna w Europie, nieustannie poszukuje nowych rozwiązań cyfrowych, które wzbogacają podróż przez świat mody ich klientów, partnerów i innych kluczowych uczestników historii Zalando. Ich wizją jest być Starting Point for Fashion. Pierwszym miejscem, do którego klienci udają się myśląc o modzie, mającym pozytywny wpływ na ludzi i planetę.

Przeczytaj również: O tych lokalach będzie głośno! Nowe kulinarne miejsca na mapie Warszawy

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES