noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Lancerto rozszerza ofertę dla biznesu (B2B)

Lancerto stawia na biznes

REKLAMA
noSlotData

Lancerto poszerza swoją ofertę o rozwiązania dedykowane firmom. W odpowiedzi na rosnące potrzeby rynku, polska marka odzieżowa zaoferuje szeroki wachlarz jakościowych ubrań i akcesoriów dla firm, które dbają o swój wizerunek i profesjonalny wygląd swoich pracowników.

Lancerto rozumie, że odpowiednio dobrany ubiór pracowników może znacząco wpłynąć na wizerunek firmy. Schludnie i elegancko ubrani przedstawiciele budują zaufanie wśród kontrahentów i podkreślają profesjonalizm firmy. 

Schludnie i elegancko ubrani przedstawiciele odgrywają istotną rolę w kształtowaniu wizerunku firmy. Ale jakościowe stroje z eleganckim haftem logo to również doskonały sposób, aby wyróżnić się na tle konkurencji, szczególnie w sytuacji targów branżowych – podkreśla Michał Pająk, New Business Manager spółki G8.

Przeczytaj również: Arket, COS i &Other Stories dostępne online w Polsce na jednej platformie sprzedażowej

Lancerto rozszerza ofertę Business-to-Business

Oferta B2B Lancerto obejmuje 1,5 tys. modeli ubrań i akcesoriów w 50 kategoriach produktowych, zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Znajdziemy tam zarówno klasyczne garnitury, płaszcze i koszule, jak i bardziej casualowe propozycje, takie jak jeansy, koszulki polo czy kurtki. Wszystkie ubrania i akcesoria Lancerto projektowane są w Łańcucie, z dbałością o detale i komfort użytkowania. 

Spółka G8 rozwija strategię biznesową

W odpowiedzi na rosnący popyt na rozwiązania biznesowe, firma Lancerto utworzyła nowy dział B2B. Na czele sekcji stanął Michał Pająk, doświadczony menadżer z wieloletnim stażem w handlu. Będzie on odpowiedzialny za stworzenie strategii rozwoju B2B dla marek Lancerto i Próchnik 1948, należących do portfolio G8. Głównym celem będzie pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych.

Lancerto zamierza skoncentrować swoje działania na rynku polskim oraz rynkach Unii Europejskiej. Próchnik 1948 początkowo skupi się na współpracy z rodzimymi firmami. Firma szacuje, że w ciągu najbliższych 2-3 lat sprzedaż B2B będzie stanowić kilka procent jej przychodów. Utworzenie nowego działu B2B to strategiczny krok dla firmy G8. Pozwoli on na lepsze wykorzystanie potencjału rynkowego i zwiększenie dywersyfikacji przychodów.

Zdjęcie główne: kampania Lancerto, mat. prasowe

Przeczytaj również: Inditex kontra Shein. W tej walce hiszpański gigant chce użyć swojej broni

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES