„Koronawirus niszczy branżę odzieżową. Jak znosi kryzys odzieżowy gigant LPP, właściciel kultowej marki Reserved? Są gigantyczne straty i… nadzieja. Zara wskazuje drogę?”

1089
mat. prasowe LPP

„Branża odzieżowa jest jedną z najciężej dotkniętych koronawirusem. Sprzedawcy odzieży mówią o spadkach sprzedaży rzędu 70% i nie mają wielkich nadziei, że zakończenie lockdownu przyniesie szybką poprawę. Popyt na nowe ciuchy spadł i nie wiadomo kiedy wróci. Jak w tej niełatwej sytuacji radzi sobie LPP, notowana na giełdzie największa polska firma odzieżowa, właściciel takich marek jak Reserved, Cropp, House, Mohito, czy Sinsay? LPP właśnie podał katastrofalne wyniki finansowe za trzy pandemiczne miesiące. Ale – paradoksalnie – wygląda na to, że firma znalazła sposób na koronawirusa 

W ciągu trzech pandemicznych miesięcy – od lutego do kwietnia 2020 r. – LPP zanotowała rekordowe 362 mln zł straty. Firma nigdy w swojej historii  nie miała tak złego kwartału. Ale i okoliczności nigdy nie były aż tak niesprzyjające – zamknięte praktycznie wszystkie sklepy i centra handlowe i drastyczny spadek odwiedzalności sklepów w pierwszych tygodniach po zdjęciu lockdownu” – subiektywnieofinansach.pl

CZYTAJ WIĘCEJ