Kim Kardashian nową twarzą kampanii Balenciaga

Kim Kardashian gwiazdą drugiej odsłony obecnej kampanii domu mody Balenciaga. Królowa mediów społecznościowych i potentatka kosmetyczna pozuje do zdjęć w swoim domu, w Calabasas.

Dom mody Balenciaga do promocji drugiej odsłony aktualnej kampanii zaprosił przyjaciół marki. Wśród nich znalazły się takie osobistości jak Kim Kardashian, Isabelle Huppert, Justin Bieber, model Tommy Blue i modelka Marie-Agnès Diene. Na zdjęciach autorstwa Stefa Mitchella pozują w swoich mieszkaniach i miejscach pracy.

Każdy z bohaterów kampanii prezentuje charakterystyczne kroje, a także dodatki domu mody – ikoniczne torebki Le Cagole, sneakersy Triple S i Defender, obcisłe body oraz oversize’owe t-shirty. Na zdjęciach zobaczymy również nowe odsłony torebek Bistro, Lady i Jumbo oraz okulary przeciwsłoneczne Bat, Stretch i Wrap.

Chociaż Balenciaga kocha igrać z zasadami, możemy zaobserwować radykalną zmianę w komunikacji marki. Rezygnacja z bladych i ponurych sylwetek, połączonych z groteskowymi sceneriami, to nowy etap w historii Balenciagi pod sterami Demny Gvasalia.

>>> Przeczytaj również: Kanye West x Gap x Balenciaga we wspólnym projekcie

Newsletter

FASHION BIZNES