Odkryj modę na nowo! H&M w warszawskim Centrum Westfield Mokotów zyskał nową odsłonę, która gwarantuje niespotykane dotąd wrażenia zakupowe. Globalnie to jeden z 10 sklepów podobnym formacie, stworzonych zgodnie z najnowszym kierunkiem marki.
Artykuł sponsorowany
Założona w 1947 roku marka H&M zrewolucjonizowała przemysł modowy, oferując modne ubrania w przystępnych cenach. Obecnie, jako jedna z największych firm odzieżowych na świecie, zatrudnia około 500 projektantów, którzy tworzą kolekcje inspirowane najnowszymi trendami, przy jednoczesnym dążeniu do zrównoważonego rozwoju. Dzięki połączeniu szeroko rozwiniętej sieci sklepów stacjonarnych i dynamicznej obecności w Internecie, marka osiągnęła wyjątkowy zasięg, gromadząc ponad 200 milionów obserwujących i przyciągając miliardy odwiedzin rocznie.
Polska jest kluczowym rynkiem dla H&M w regionie Europy Wschodniej. Firma od ponad 20 lat odnotowuje tu znaczący wzrost, co świadczy o ogromnej popularności marki wśród polskich konsumentów. W bieżącym roku prowadzone są intensywne prace modernizacyjne w sklepach na terenie całego regionu. Szczególnym wydarzeniem stało się ponowne otwarcie sklepu H&M w Westfield Mokotów, które wprowadza innowacyjny format sprzedaży, podnosząc standardy obsługi klienta.
Komfort zakupów na nowym poziomie. Nowoczesne rozwiązania w sklepach H&M
Priorytetem marki H&M jest ciągłe doskonalenie oferowanych usług oraz tworzenie inspirujących przestrzeni zakupowych. W związku z tym, w sklepach na całym świecie wprowadzane są nowoczesne rozwiązania, które mają na celu podniesienie komfortu zakupów i podkreślenie unikalnego charakteru marki.
Współpraca wewnętrznego zespołu architektów z projektantami kolekcji zaowocowała stworzeniem wyjątkowych przestrzeni handlowych. Eleganckie, neutralne kolory, starannie dobrane materiały i oświetlenie LED zapewniają nie tylko estetyczny wygląd, ale również optymalne warunki prezentacji kolekcji. Indywidualne podejście do każdego sklepu pozwala na stworzenie spersonalizowanej oferty, dostosowanej do lokalnych preferencji. Rozwiązania te zastosowano w nowootwartej przestrzeni H&M w centrum Westfield Mokotów. Docelowo sieć planuje otwarcie 10 salonów na świecie w podobnym formacie.
Nowy salon H&M w Westfield Mokotów w Warszawie
Od 23 listopada klienci zyskali wyjątkową okazję zapoznać się z nowym wystrojem sklepu H&M w Centrum Westfield Mokotów w Warszawie. W odświeżonej przestrzeni, marka gwarantuje klientom niespotykane dotąd wrażenia zakupowe. Zaawansowane prace nad modernizacją salonu trwały kilka ostatnich miesięcy.
Sklep H&M w galerii Westfield Mokotów w Warszawie oferuje miłośnikom mody to, co najlepsze: od wyszukanego designu sklepu i unikalnego sposobu ekspozycji produktów, przez rozwiązania technologiczne, które pozwalają nam obsługę naszych klientów wznieść na jeszcze wyższy poziom. Jestem dumna, że to właśnie w Warszawie otwieramy jeden z najnowocześniejszych sklepów H&M na świecie
– podkreśliła Katarzyna Niemirowicz – Majtas, Regionalna Manager H&M Regionu Europy Wschodniej.
Po przeprowadzonej modernizacji, salon H&M zajmuje powierzchnię handlową wynoszącą 2 250 m2, na której znajdziemy działy: damski (w tym również H&M Beauty i H&M Move), męski i dziecięcy, a także nowo otwarty H&M Home.
Klienci marki mogą skorzystać z inteligentnych przymierzalni, które zagwarantują wyjątkowe doświadczenia związane z przymierzaniem produktów na miejscu. Przestrzeń wyposażono w nowoczesne rozwiązania “znajdź w sklepie” i “skanuj i kup”, które nie tylko przyspieszą proces zakupowy, ale i znaczącym stopniu ułatwią poruszanie się po przestrzeni handlowej.
Specjalne skanery w naszych inteligentnych przymierzalniach zidentyfikują wybrane przez klienta produkty i przekażą informację o dostępnych kolorach czy rozmiarach. Dodatkowo, w razie potrzeby za pomocą tabletów w przymierzalni nasi klienci będą mogli poprosić o przyniesienie innego produktu do przymierzalni oraz zamówić go bezpośrednio ze sklepu online jednym kliknięciem
– wyjaśnia Katarzyna Niemirowicz – Majtas.
W sklepie H&M w Westfield Mokotów wprowadzono nowoczesne systemy RFID, które umożliwiają dokładną lokalizację zapasów w sklepie, a także szybsze i bardziej wydajne uzupełnianie zapasów z magazynu do sali sprzedaży.
W nowootwartej przestrzeni zastosowano niespotykany dotąd zrobotyzowany system odbioru zamówień online. Kasy samoobsługowe zapewnią klientom wygodę i elastyczność podczas zakupów.
Sklep H&M w warszawskiej galerii handlowej Westfield Mokotów można odwiedzać od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00 – 22:00. Salon zlokalizowany jest na poziomach 0 i 1.