REKLAMA
Dzieki współpracy Kontigo i Glovo produkty kosmetyczne zamówione online trafią do konsumentów po kilkudziesięciu minutach

Znana drogeria połączyła siły z Glovo. „Możemy jeszcze bardziej skoncentrować się na indywidualnych potrzebach klientów”

REKLAMA
REKLAMA

Dystrybutorzy przyglądają się potrzebom konsumentów. Wynikiem ich obserwacji jest wzrost zainteresowania kanałem sprzedaży internetowej, który mimo szybkiego rozwoju wciąż posiada mankament długiego oczekiwania na zakupiony produkt. Kontigo wraz z Glovo chcą go zminimalizować.

Szczegóły partnerstwa

Dzięki nawiązanej współpracy ponad 5 tys. produktów pielęgnacyjnych i makijażowych dostępnych w sieci Kontigo będzie można zamówić za pośrednictwem Glovo. Dla obydwu podmiotów to krok w kierunku pogłębienia rozwoju działalności oraz zdobycia nowych klientów.

– Nasze produkty dostępne są nie tylko stacjonarnie, ale także poprzez sklep online oraz aplikację Kontigo. Dzięki temu wiemy, jak istotny staje się kanał sprzedaży online z możliwie jak najszybszą dostawą. To wygoda i komfort, który docenią nasi klienci. Dzięki Glovo możemy jeszcze bardziej skoncentrować się na indywidualnych potrzebach klientów, którzy często potrzebują naszych produktów dosłownie natychmiast – podkreśla Agata Stachowiak Menadżer Marketingu Kontigo.

Atutem współpracy Kontigo i Glovo jest czas realizacji złożonego zamówienia. W 14 miastach w Polsce został on skrócony do maksymalnie kilkudziesięciu minut. Z ekspresowej dostawy produktów do domu można skorzystać w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Katowicach, Kielcach, Opolu, Tarnowie, Toruniu, Tychach, Czeladzi i Bielsko-Białej.

Przeczytaj również: Farfetch rezygnuje z segmentu beauty. “To nie była łatwa decyzja, ale absolutnie słuszna”

Coraz więcej Polaków kupuje kosmetyki w Internecie

Zgodnie z danymi opublikowanymi za pośrednictwem raportu Gemius “E-commerce w Polsce 2022”, Polacy coraz częściej korzystają z zakupów online ze względu na całodobową dostępność, nieograniczony wybór i atrakcyjne ceny w porównaniu do sklepów stacjonarnych. Liczba internautów w Polsce wzrosła do 30 mln, z czego aż 77 proc. robi zakupy online. Wśród najczęściej nabywanych produktów znajdują się kosmetyki i perfumy, które są kupowane przez 65 proc. osób dokonujących zakupów tym kanałem.

– Nasi użytkownicy mają rożne potrzeby zakupowe, a my chcemy móc je zaspokajać. Kosmetyki i produkty do pielęgnacji to jedne z najbardziej popularnych zakupów, zatem nawiązanie współpracy z Kontigo jest naturalnym krokiem do dalszej rozbudowy oferty Glovo w kategorii beauty na polskim rynku i bezpośrednio wiąże się z globalną strategią rozwoju naszej platformy – podsumowuje Beata Wronowska, partner business leader q-commerce w Glovo Polska.

Przeczytaj również: Nike kontra Adidas. W tle finału kobiecego mundialu trwa walka o wielomiliardowy wzrost sprzedaży

Zdjęcie główne: Unsplash

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES