REKLAMA
Gap Polska

Gap wchodzi do Polski promując jesienną kampanię ICONS

REKLAMA

Tej jesieni amerykańska marka Gap oferująca odzież i akcesoria dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci wkracza na rynek polski uruchomiając samodzielny sklep internetowy www.gap.pl. Od momentu otwarcia brandu w 1969 roku firma prężnie się rozwija, aby dotrzeć do klientów zarówno online, jak i w firmowych oraz franczyzowych punktach sprzedaży detalicznej na całym świecie. Jesienią tego roku, Gap powraca na polski rynek wraz z uruchomieniem sklepu internetowego, w którym prezentowana jest najnowsza kampania ICONS.

Kampania ICONS skupia się na ikonach marki, prezentując kolekcję klasycznych modeli odzieży, zaprojektowanych z myślą o ubieraniu pokoleń twórców kultury. Ikony Gap obejmują zarówno odświeżone klasyki odzieżowe z wykorzystaniem organicznych tkanin wykonanych przy użyciu bardziej zrównoważonych technik oszczędzania wody Washwell, jak i zróżnicowaną selekcję postaci, które kształtują naszą kulturę poprzez swój własny styl i przekonania. Kampania na jesień 2022 (mająca debiut we wrześniu i bazująca na swojej długiej historii podnoszenia na duchu różnorodnych jednostek), nadal celebruje współczesny amerykański optymizm i to, co oznacza być prawdziwą Ikoną – kimś, kto tworzy pozytywną zmianę, po prostu będąc prawdziwym sobą.

Kampania GAP Icons

W roli głównej Ikon Gap kształtujących kulturę, znajdują się między innymi: znana aktorka Selma Blair – autorka bestsellerów według “New York Times” i matka, która zmaga się ze stwardnieniem rozsianym, opowiadająca się za bardziej inkluzywnym światem. Pojawia się również brytyjski performer Labrinth – filantrop, który łączy dusze za pomocą muzyki. Ikony kampanii to artyści i pionierzy, z których wszyscy wykorzystują swój wpływ i optykę, aby pobudzić kulturę. Od Cameron Russell, która wykorzystuje storytelling do przeforsowania zmian, do 23-letniej Toni Breidinger, która przesuwa granice zarówno na torze wyścigowym, jak i poza nim. Te osoby udowadniają, co można osiągnąć, gdy przyjmiemy nasze prawdziwe ja i to, kim naprawdę jesteśmy.

Kampania została opracowana przez Globalnego Dyrektora Kreatywnego Gap, Len Peltiera. Reżyserem został Koto Bolofo, oddając hołd Ikonom Gap, które od 1969 roku zaprojektowane z myślą o ubieraniu pokoleń wyznaczają standardy. Stylizowane w luźne dżinsy z organicznej bawełny z lat 90., duże białe koszule, bojówki i plisowane spodnie khaki, dżinsy z wysokim stanem z lat 70. i klasyczne bluzy z kapturem z logo marki – osobowości kampanii ICONS zostały przedstawione w kultowych modelach odzieży Gap, wykonanych na nowo z odpowiedzialnie pozyskiwanych materiałów.

Jesienna kampania Gap ICONS miała swój debiut 6 września 2022 r., w mediach, przestrzeni publicznej oraz na kanałach własnych marki. Obserwuj @gap i #HowYouWearGap, aby podążać krokiem Gap. Klienci marki mogą również dołączyć do serwera Discord Gap, by łączyć się, angażować i wspierać społeczność z innymi fanami Gap NFT.

Ikony marki

  • Selma Blair (@selmablair) — Aktorka, aktywistka i autorka bestsellerów według “New York Times”. Selma żyje ze stwardnieniem rozsianym, opowiadając się za bardziej inkluzywnym światem z równymi szansami i dostępem dla wszystkich.
  • Labrinth (@labrinth) — Filantrop, twórca, artysta, producent, autor tekstów i muzyk, Labrinth przekazuje energię i łączy dusze za pomocą muzyki.
  • Cameron Russell (@cameronrussell) — modelka, aktywistka i pisarka, w pracy Cameron wykorzystuje kreatywną współpracę i storytelling, aby przeforsować zmiany.
  • Lucky Blue Smith (@luckybsmith) — Ojciec, model i aktor, Lucky pracuje w branży modowej i rozrywkowej od 15 roku życia. Dziś jest promotorem zdrowia psychicznego.
  • Toni Breidinger (@tonibreidinger) — Zawodowy kierowca wyścigowy i pierwsza arabska kobieta za kierownicą wyścigów NASCAR. Toni jest inspiracją dla kobiet na całym świecie dzięki swojemu pionierskiemu i triumfującemu duchowi.

Przeczytaj również: Kanye West x Gap x Balenciaga we wspólnym projekcie

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

GAP

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES