Etnia Barcelona tworzy kampanię inspirowaną ikonicznymi dziełami sztuki

166
Etnia Barcelona
źródło: etniabarcelona.com

Etnia Barcelona istnieje od ponad 15 lat, jednak do tej pory było stosunkowo mało znane poza granicami swojego kraju. Osoby takie jak Gigi Hadid, Jaz-Z czy Cate Blanchett przyczyniły się do wzrostu popularności marki, która niewątpliwie ma szansę zostać najbardziej kreatywnym i kolorowym brandem międzynarodowego przemysłu optycznego. 

>>>Przeczytaj również: Kolory sezonu wiosna-lato 2019 według raportu WGSN

Marka posiada w ofercie szeroką gamę produktów skierowanych do każdego, kto chciałby wyrazić siebie w sposób niezależny od chwilowych trendów. Za firmą stoi zespół kreatywnych, młodych osób, które nadają brandowi wyjątkowego charakteru, umieszczając go na granicy sztuki, mody i wzornictwa. Założyciele kontrolują cały proces tworzenia i produkcji, nie pomijając najmniejszych szczegółów. Kolory Etnia Barcelona są specjalnie zaprojektowanymi dla marki odcieniami, które jej partner w Mediolanie tworzy na zasadzie wyłączności. Misją marki jest tworzenie produktów, które wyróżniają się szczególnym designem, najwyższej jakości komponentami i konkurencyjną ceną. W tym sezonie Etnia Barcelona wprowadza 37 nowych modeli: 32 korekcyjne i 5 przeciwsłonecznych. Ostatnia kolekcja charakteryzuje się retro-futurystycznym stylem, a do palety kolorystycznej marki dołączyły kolejne odcienie różu, błękitu i pomarańczy.

Połączenie mody ze sztuką

Etnia Barcelona niedawno opublikowało kampanię inspirowaną znanymi dziełami sztuki. Znajdziemy w niej między innymi interpretację obrazu “Wolność wiodąca lud na barykady” Delacroixa z tytułową Wolnością jako kobietą w czerwonych okularach. Jest też wersja “Triumfu Bachusa” Velázqueza czy “Salvatora Mundi” Leonarda Da Vinci. To już trzeci sezon z rzędu, w którym marka przy tworzeniu lookbooka ucieka się do świata sztuki. Po raz kolejny zdecydowała się na współpracę z fotografem Biel Capllonchem, który wcześniej pomagał brandowi w odtworzeniu atmosfery filmów “Pulp Fiction”, “Mechaniczna pomarańcza”, “Big Lebowski” oraz obrazów takich jak “Portret nieznajomego z medalem” Botticellego.

Najwyższa jakość i nowoczesny design

Marka łączy tradycyjne rzemiosło z eklektycznym nowoczesnym rzemiosłem. Od początku swojego istnienia Etnia Barcelona eksperymentowało z kolorem jako środkiem wyrazu; twórcy twierdzą, że pozwoliło im to wprowadzić swoistego rodzaju rewolucję na ciemnym i ponurym rynku okularów. Brand eksperymentuje również z teksturami, chociażby przez zamianę acetatu na oprawki wypełnione drewnem. Soczewki okularów Etnia Barcelona są odporne na uderzenia i zarysowania. Zaawansowana technologia pozwala wykonać je tak, żeby przy odporności na wysokie temperatury, zapewniały one jednocześnie maksymalną ochronę oczu przed promieniowaniem UV.

Fundacja Etnia Barcelona

Filozofia marki zakłada ukazywanie w kampaniach różnorodności ras, kultur i osobowości z całego świata. Z Etnia Barcelona związana jest fundacja o tej samej nazwie – ma ona za zadanie dotarcie do “niewidzialnych” ludzi, których podstawowe potrzeby nie zawsze są zaspakajane, a oni sami nie mogą uzyskać niezbędnej opieki optycznej. W projekcie nie chodzi wyłącznie o realizację konkretnych przedsięwzięć, ale o długotrwałą promocję szeroko pojętego szacunku do świata i odpowiedzialności za życie innych.

PODZIEL SIĘ