REKLAMA
Coupang

Poznaj Coupang. Przedsiębiorstwo ratujące Farfetch

REKLAMA
REKLAMA

Zajmujące się handlem elektronicznym południowokoreańskie przedsiębiorstwo wkroczyło w świat marek luksusowych. Stało się to za sprawą przejęcia firmy Farfetch.

Przeczytaj również: Sektor dóbr luksusowych silniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Padł kolejny rekord

Coupang ratuje Farfetch

Coupang, wiodący sprzedawca detaliczny, ogłosił w poniedziałek plan dotyczący przejęcia działalności i aktywów Farfetch Holdings. W ramach tego ruchu południowokoreańskie przedsiębiorstwo wspomoże brytyjski podmiot finansowaniem w wysokości 500 mln USD. – Udokumentowane osiągnięcia Coupang. Ogromne doświadczenie tej firmy w rewolucjonizowaniu handlu zapewni nam możliwość nieprzerwanego świadczenia wyjątkowych usług zarówno naszym klientom, jak i partnerom butikowym – powiedział José Neves, dyrektor generalny Farfetchu. „Jesteśmy podekscytowani współpracą z tak szanowaną firmą z listy Fortune 200, która angażuje się w inwestowanie w innowacje, które zmieniają wszystkie aspekty doświadczenia klienta dzięki Farfetch”, dodał.

Fafetch jest symbolem luksusu. Jest siłą transformacyjną, pokazując, że premium w Internecie jest przyszłością handlu detalicznego – stwierdził Bom Kim, założyciel i dyrektor generalny Coupang. – Fafetch poświęci się zapewnianiu najwyższej jakości doświadczeń najbardziej ekskluzywnym markom na świecie, jednocześnie dążąc do stałego i przemyślanego rozwoju jako firma prywatna. Widzimy ogromne możliwości przedefiniowania doświadczeń klientów luksusowych na całym świecie – skomentował Kim.

Przeczytaj również: Podstawy mody męskiej na każdą okazję: jak opanować sztukę ubioru?

Coupang – informacje o przedsiębiorstwie

Coupang to globalny sprzedawca detaliczny zatrudniający na całym świecie około 63 tys. pracowników. W ciągu dziewięciu miesięcy zakończonych 30 września firma odnotowała zysk netto w wysokości 327 mln USD przy przychodach w wysokości 17,8 mld USD. Nad funkcjonowaniem Coupang czuwa Bom Kim. Jej założyciel i dyrektor generalny. W jego rękach znajduje się 76 proc. udziałów. – Zasadniczo Coupang nie jest firmą zajmującą się towarami konsumpcyjnymi, dostawami ani handlem detalicznym. Coupang jest w swej istocie firmą, która przełamuje kompromisy, aby dostarczać wow w codziennym życiu klientów – uważa Kim.

Przeczytaj również: TOP 5 kultowych projektów, które powinien mieć w szafie każdy elegancki męzczyzna

Zdjęcie główne: Unsplash

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES