CCC prezentuje nową odsłonę klubu lojalnościowego

REKLAMA

Proste i wygodne zakupy, specjalne akcje rabatowe i wydarzenia czy zniżki u partnerów to jedne z korzyści, jakie CCC zaoferuje swoim klubowiczom. Od 1 marca marka wprowadza zupełnie nową odsłonę klubu lojalnościowego.

W nowej odsłonie zrezygnowano z fizycznych kart klubowych – wszystkie zakupy będą naliczane wirtualnie, w aplikacji mobilnej, dostępnej do ściągnięcia zarówno dla systemu iOS (Apple Store), jak i Android (Google Play). Klub CCC będzie działał również przez stronę WWW.

Poza znanymi już z dotychczasowej wersji klubu bonusami, takimi jak dodatkowe zniżki i promocje, klubowicze kupując w CCC, niezależnie czy w sklepach czy online, otrzymają nawet kilkaset złotych w rabatach do wydania u partnerów Klubu. To między innymi takie marki jak H&M, Vogue, L’Oreal. Modivo, Apart, BP, Citi Handlowy, jak tez wiele innych, a grupa ta będzie się nieustannie powiększać, aby Klubowicze mieli dostęp do nowych możliwości. Nowi partnerzy będą na bieżąco ogłaszani w dostępnych kanałach klubu.

Jak działa nowa odsłona Klubu CCC?

1 marca 2021, czyli na start, każdy dostaje status Standard. Jeśli suma wydatków w ciągu roku osiągnie kwotę między 400 a 800 zł, awansujemy do statusu Silver. Jeśli przekroczy osiemset złotych – nagrodą jest status Gold. Każdy z poziomów oferuje nam wiele wyjątkowych korzyści. Przy statusie Standard mamy 30 dni na zwrot zakupów bez pokazywania paragonu, a do tego otrzymamy prezent na urodziny, raz w roku 10% rabat na zakupy oraz darmową dostawę za zamówienie online warte już 59 zł.

Status Silver daje przede wszystkim dostęp do ofert rabatowych u partnerów, w ramach których do odebrania jest kilkaset złotych w atrakcyjnych rabatach, prezent na urodziny i 60 dni na zwrot bez paragonu. Do tego pierwszeństwo zakupu specjalnych kolekcji, jednorazowy 20% rabat raz w roku, pakiet trzech personalizowanych rabatów oraz również darmową dostawę od zakupów online powyżej 59 zł.

Dla posiadaczy statusu Gold firma CCC przygotowała jeszcze więcej korzyści. To pakiet aż sześciu personalizowanych rabatów w miesiącu, zniżki u partnerów CCC, prezent na urodziny, aż 120 dni na zwrot bez paragonu, pierwszeństwo zakupu specjalnych kolekcji, 30% rabat raz w roku, całkowicie darmowa dostawa na zakupy online (do pięciu rocznie) i specjalna infolinia dostępna tylko dla klientów VIP. Najlepsi Klienci będą częścią świata CCC i zostaną zaproszeni na wyjątkowe wydarzenia.

Do Klubu CCC dołączyli już ambasadorzy: Dyrektor Działu Mody Vogue Polska
Karolina Gruszecka, muzyk, kompozytor i współzałożyciel duetu The Dumplings
Kuba Karaś, fotograf Łukasz Dziewic, reżyser i fotograf Marcin Ziółko, make up
artist Wilson, muzyk Mattia Rosiński, nauczycielka jogi Basia Tworek, artystka
Kasia Śledź znana pod pseudonimem coc0m0, tancerz Mateusz Gil – Peakyboy,
model Yanek Marek.

>>> Przeczytaj również: NAGO wspiera projekt Sewing Together i angażuje się w pomoc osobom dotkniętym ubóstwem menstruacyjnym

Newsletter

FASHION BIZNES