REKLAMA

Branża mody poszukuje pracowników!

REKLAMA

Marzycie o rozpoczęciu pracy w modzie? Specjalnie dla Was zebraliśmy najciekawsze oferty pracy z branży fashion. Warto sprawdzić, czy wśród nich nie kryje się Wasza praca marzeń!

Kto? Showroom
Stanowisko: Content Specialist

>> SPRAWDŹ OFERTĘ <<

Jako Content Specialist będziesz odpowiadać za kreację wyjątkowych contentów zgodnych z misją, wizją i wartościami firmy oraz spójnych z zasadami komunikacji zewnętrznej SHOWROOM. Cechuje Cię wrodzona ciekawość, a Twoja głowa jest pełna pomysłów? Wygląda na to, że SHOWROOM poszukuje właśnie Ciebie.

SHOWROOM to największa platforma skupiająca niezależnych projektantów w całej Europie. Jej misją jest promocja lokalnych twórców globalnie oraz zapewnienie swoim klientom dostępu do niezależnej mody – prosto z pracowni. Jakość, unikatowość i odpowiedzialna moda – to nadrzędne wartości, jakie prezentuje platforma Showroom.

Kto? Capricorn
Stanowisko: Sprzedawca

>> SPRAWDŹ OFERTĘ <<

Interesuje Cię praca sprzedawcy? Masz doświadczenie w branży modowej? Capricon poszukuje osób, interesujących się modą, sztuką i najnowszymi trendami. Jeśli z łatwością nawiązujesz kontakty, władasz językiem angielskim, a marki premium nie mają przed Tobą tajemnic? Jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko!

Capricorn to pierwszy POP-ART-HOUSE.To kombinacja concept store’u,
pop-up store’u oraz domu produkcyjnego.To akcesoria tworzone przez
artystów współpracujących z takimi markami jak Chloe, Balmain czy Chanel.

Kto: D’Vision Model Management
Stanowisko: Asystent/ka Bookera

>> SPRAWDŹ OFERTĘ <<

Do obowiązków asystentki bookera należy pomoc przy bookowaniu modelek do prac w Polsce oraz bezpośredni kontakt i budowanie długotrwałych relacji z klientami i modelkami. Osoba odpowiedzialna będzie także za zarządzanie kalendarzem modelek oraz

D’Vision to czołowa polska agencja modelek, działająca na rynku już ponad 20 lat. Założycielką firmy jest Lucyna Szymańska. Agencja stoi za sukcesami takich nazwisk jak m.in. Anja Rubik, Maja Salamon czy Zuzanna Bijoch.

Kto: Guns&Tuxedos w CH Arkadia
Stanowisko: Doradca klienta

>> SPRAWDŹ OFERTĘ <<

Jeżeli to właśnie Ty jesteś entuzjastyczną i komunikatywną osobą. Znasz branżę odzieżową, a Twoją mocną stronę stanowi umiejętność doradzania klientom w dokonaniu idealnego zakupu. Jeżeli posiadasz dużą kulturę osobistą i jesteś nastawiony na pracę w międzynarodowym środowisku, dołącz do zespołu Guns&Tuxedos.

Guns&Tuxedos to męska firma odzieżowa, której założycielem jest Rafał Czapul. Firma umiejętne połączenie stylu formalnego z casualowym. Marka pełna nonszalancji, trochę vintage, ale ze szczyptą elegancji. 

Kto? Cotton Club
Stanowisko: Asystent projektanta ubioru

>> SPRAWDŹ OFERTĘ <<

Oferta skierowana dla osób marzących o pracy w polskiej marce modowej. Do obowiązków asystenta projektanta ubioru należeć będzie m.in. zamawianie materiałów do wykonania kolekcji, ewidencjowanie projektów czy tworzenie katalogów jakości. Nie brak tu również pracy kreatywnej jak asysta w sesjach zdjęciowych oraz procesie powstawania nowego produktu.

Cotton Club to kobieca marka modowa obecna na rynku od 1989 roku, zajmująca się się produkcją odzieży o awangardowym profilu wzorniczym. Walorem marki Cotton Club jest doskonały krój, perfekcyjne wykonanie, ciekawe formy oraz naturalne tkaniny. Firma posiada własną wzorcownie, a cała produkcja odbywa się w Polsce!

Kto? VITKAC

Stanowisko: Asystent sprzedaży nowego butiku Chloe
>> SPRAWDŹ OFERTĘ <<

Stanowisko: Asystent sprzedaży działu męskiego
>> SPRAWDŹ OFERTĘ <<

Stanowisko: Sprzedawca (dział damski)
>> SPRAWDŹ OFERTĘ <<

Interesuje Cię praca w marce premium? Od kandydatów na to stanowisko wymagane są przede wszystkim wysokie umiejętności interpersonalne oraz kultura osobista. Znajomość branży mody oraz języków obcych będą tu również ogromnym atutem.

VITKAC jest eleganckim domem handlowym mieszczącym się u zbiegu ulicy Brackiej i Alei Jerozolimskich w Warszawie. Na czterech piętrach budynku udostępnia swoim klientom najbardziej luksusowe marki odzieżowe. Jako miejsce ciągle rozwijające się, poszukuje entuzjastycznych osób, które wspólnie z firmą pragną zdobywać nowe doświadczenia.

Kto? Kazar
Stanowisko: Menadżer działu e-commerce

>> SPRAWDŹ OFERTĘ <<

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za planowanie strategii rozwoju e-commerce, realizację budżetu sprzedaży e-commerce, optymalizowanie procesu zakupowego oraz doświadczenia zakupowe klienta. Przyszły menadżer zarządzać będzie zespołem e-commerce oraz sprawować nadzór nad pracą zespołu programistów.

Kto? Kazar
Stanowisko: Młodszy projektant

>> SPRAWDŹ OFERTĘ <<

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie projektowanie wzorów produktów zgodnie ze stylistyka firmy, przygotowanie założeń projektowych do nowych kolekcji, dobór kolorystyki, materiałów czy analiza trendów.

Kto? Kazar
Stanowisko: Koordynator ds. komunikacji online

>> SPRAWDŹ OFERTĘ <<

Do obowiązków na tym stanowisku należeć będzie między innymi udział w tworzeniu strategii komunikacji marketingowej, wdrażanie strategii marek w kanałach online oraz całościowy nadzór nad komunikacją marek z portfolio Kazar Group w kanałach digital w Polsce i za granicą, jak również aktywne i bieżące wsparcie pracy działu e-commerce w tym przygotowywanie kontentu na www dla wszystkich marek w portfolio.

Kazar to firma z ponad 25 letnim doświadczeniem na rynku, w której to butach chodzą już miliony Polaków. Salony firmy zlokalizowane są w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych w Polsce. Marka rozwija się również poza granicami naszego kraju. Kolejne sklepy prowadzone są już m.in. w Pradze i Budapeszcie.
Szacunek, uczciwość, doskonałość, kreatywność i pasja są wartościami, które są Ci bliskie? Już teraz acznij swoją karierę w branży modowej, pracując z pełnymi energii i entuzjazmu pasjonatami!

Kto? Kasia Wójcik
Stanowisko: Specjalista ds. marketingu i sprzedaży w e-commerce

>> SPRAWDŹ OFERTĘ <<

Polska marka autorskiej biżuterii KASIA WÓJCIK rozszerza zespół o specjalistę ds. marketingu i sprzedaży. Do jego obowiązków należeć będzie m.in. opracowywanie strategii sprzedaży B2C i B2B i ich realizacja, efektywne wykorzystywanie narzędzi reklamowych czy Przeprowadzanie działań związanych z promocją i marketingiem.

To praca dla osoby samodzielnej, lubiącej mieć wpływ na rzeczywistość i chcącej widzieć efekty swoich działań, o kreatywnym i analitycznym podejściu, zainteresowanej rozwijaniem niezależnej polskiej marki premium.

Wszystkie oferty pracy w modzie możecie śledzić TUTAJ Polecamy również subskrypcję naszego newslettera, by na bieżąco otrzymywać najciekawsze propozycje wprost na skrzynkę mailową.

>>> Zobacz również: Career Monday: Dlaczego w pracy często czujemy się samotni?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES