KOORDYNATOR DS. KOMUNIKACJI ONLINE

    468
    • Specjalista
    • Warszawa

    Strona WWW Kazar Group Sp. z o.o.

    SZACUNEK, UCZCIWOŚĆ, DOSKONAŁOŚĆ, KREATYWNOŚĆ I PASJA to wartości, które są Ci bliskie?

    Już teraz zacznij swoją karierę w branży modowej, pracując z pełnymi energii i entuzjazmu pasjonatami!

    Od ponad 25 lat budujemy firmę, w której butach chodzą już miliony Polaków. Nasze salony zlokalizowane są w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych w Polsce.

    Rozwijamy się również poza granicami naszego kraju. Kolejne sklepy prowadzimy już m.in. w Pradze i Budapeszcie.

    Do naszego Zespołu poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

    KOORDYNATOR DS. KOMUNIKACJI ONLINE

    Miejsce pracy: Warszawa

     

    Będziesz odpowiedzialny za:

    • Udział w tworzeniu strategii komunikacji marketingowej, jak również wsparcia sprzedaży w ramach kanałów digitalowych w Polsce i za granicą dla wszystkich marek w portfolio Kazar Group
    • Wdrażanie strategii marek w kanałach online oraz całościowy nadzór nad komunikacją marek z portfolio Kazar Group w kanałach digital w Polsce i za granicą
    • Aktywne i bieżące wsparcie pracy działu e-commerce w tym przygotowywanie kontentu na www dla wszystkich marek w portfolio (sekcje, landing pages, gif, banery, kompozycje produktowe, etc.)
    • Zarządzanie kanałami social media wszystkich marek w portfolio, w tym obsługa kampanii oraz bieżących projektów przy użyciu wszystkich dostępnych narzędzi i formatów
    • Moderacja social mediów
    • Koordynacja chatbota
    • Koordynację projektów z zakresu digital marketingu (w tym e-mail marketing / NL, konkursy, etc.)
    • Wspieranie rozwoju marki poprzez wykorzystanie możliwości nowych technologii, w tym marketing mobilny
    • Analiza danych / komunikacji online, optymalizacja budżetów, raportowanie
    • Identyfikację nowych trendów w marketingu internetowym, monitorowanie rynku, analiza działań konkurencji, rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie wizerunku marki oraz zwiększenie sprzedaży produktów
    • Ścisła współpraca z działem ecommerce, w tym w zakresie performance marketing (spójność / optymalizacja), CRM i programów lojalnościowych dla marek z portfolio
    • Zarządzanie zespołem i współpraca z agencjami

    Od Ciebie oczekujemy:

    • 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane w agencji Social Media lub Digital)
    • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
    • doświadczenia w zarządzaniu projektami (w tym z zakresu digital)
    • umiejętności analitycznego myślenia
    • doskonałej organizacji pracy (własnej i w obrębie zespołu)
    • umiejętności pracy pod presją czasu
    • znajomości branży odzieżowej, handlowej i/lub obuwniczej

    Oferta jaką mamy dla Ciebie:

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
    • Pracę w przyjaznym i dynamicznym środowisku
    • Możliwość rozwoju zawodowego u lidera branży obuwniczej

    Aby ubiegać się o pracę wyślij nam informacje o sobie na nzaborowska@kazar.com