Apple Watch popularniejszy od Rolexa

Według magazynu “Business Insider”, Apple Watch wyprzedził Rolexa w rankingu na popularność marek luksusowych na świecie. Z badania przeprowadzonego przez firmę NetBase wynika, że zegarki w 2015 roku w mediach społecznościowych komentowano aż 700 milionów razy. Pierwsze miejsce przypadło Apple Watch, który pokonał takie marki jak: Tag Heuer, Richemont, Curren czy Patek Phillippe.

Apple jako marka znalazła się na czwartej pozycji. Pierwsze miejsce przypadło Chanel. iPhone jest na 11 pozycji. Z listy zniknęły tablety.

Nie jest zaskoczeniem, że marka Apple jest na liście marek luksusowych. Co bardziej intrygujące to fakt, że elektroniczny gadżet wyprzedził wyżej wymienione, kultowe już brandy. Jedni twierdzą, że konsumenci w tym wypadku przekładają praktyczność nad luksus. Inni, że żyjemy w czasach technologii smart i to one biorą górę nad naszymi wyborami zakupowymi.

Zegarki firmy Apple spełniają wiele wymagań klienta. Ostatnia kolaboracja z luksusową marką Hermes świadczy o tym, że elektroniczny gigant nie zamierza oddać pierwszego miejsca nikomu, bez względu na kategorię.

Autor: Urszula Wiszowata

 

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

FASHION BIZNES