REKLAMA
Poznaliśmy nową dyrektorkę marketingu wizerunkowego Answear.com. To doświadczona menedżerka, która wnosi ze sobą szeroką wiedzę zarówno z zakresu komunikacji wizerunkowej, jak i e-commerce.

Znamy nową szefową marketingu Answear.com

REKLAMA

Poznaliśmy nową dyrektorkę marketingu wizerunkowego Answear.com. To doświadczona menedżerka, która wnosi ze sobą szeroką wiedzę zarówno z zakresu komunikacji wizerunkowej, jak i e-commerce.

Przeczytaj również: Szukasz pracy w branży mody? Sprawdź te oferty

Nowa szefowa marketingu Answear.com

Za sterami marketingu Answear.com zasiadła Marta Sawicka. Ostatnio była ona dyrektorką zarządzającą e-commerce w spółce Moliera2. Odpowiadała tam za rozwój całej platformy. Wcześniej przez kilkanaście lat pracowała w agencjach reklamowych – Grey Group i Bridge2Fun. Koordynowała kampanie dla takich firm jak: Polkomtel, Kompania Piwowarska, Mastercard, Lotos i inne. Kierowała także launchami nowych brandów, m.in.: smartDOM oraz Showmax. Na koncie ma również liczące się w branży nagrody – m.in. Effie, KTR, Mixx Awards. Sawicka jest absolwentka Executive MBA Nottingham Trent University i WSB w Poznaniu. To certyfikowana trenerka Brian Tracy International i wykładowczyni Uczelni Wyższej Viamoda.

Przeczytaj również: Ukryte zawody: Talent Manager w branży mody”

Cele nowej dyrektor marketingu wizerunkowego Answear.com

W Answear, sklepie e-commerce z wyselekcjonowaną ofertą marek fashion premium, powierzono Marcie Sawickiej zadanie realizacji strategii marketingowej oraz koordynację działań komunikacyjnych na wszystkich 12 rynkach, na których działa marka (oprócz Polski, m.in. Czechy, Bułgaria, Rumunia, Chorwacja, Włochy). Będzie koncentrować się na tworzeniu spójnej i przemyślanej komunikacji, odzwierciedlającej wartości Answear.

Dołączam do Answear w momencie, gdy otwiera nowy, pasjonujący rozdział – mówi Marta Sawicka, nowa dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com. – Firma jest pełna energii, ma śmiałe i ambitne plany na ten rok. Dla mnie to niezwykle ekscytujące wyzwanie. Chcę jej pomóc budować pozytywne doświadczenia z konsumentami i zapewnić jej wiodące w branży wyniki – podkreśla.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES