REKLAMA

UEG x Puma – sukces polskiej marki

REKLAMA

Puma słynie z zapraszania do współpracy projektantów, muzyków i artystów. W swoim portfolio ma wiele przeróżnych kolaboracji: z gwiazdą muzyczną – Rihanną, brytyjskim domem mody Alexander MxQueen, celebrytką Kylie Jenner czy ze sportowcem Usain Boltem. Teraz natomiast przyszedł czas na polski akcent w postaci marki UEG!

Michał Łojewski jest grafikiem, który znalazł swój pomysł na modę I jest odpowiedzialny za rozwój marki odzieżowej UEG. UEG to przede wszystkim dwa kolory – czerń i biel, mocne liternictwo i przekaz. Polskiej marce udało się dołączyĆ do znakomitego towarzystwa partnerów Pumy. Marki przygotowały 9 rodzajów odzieży, w różnych wariantach kolorystycznych, co reasumując daje aż 17 elementów kolekcji. Dodatkowo pojawią się akcesoria – czapka oraz 4 modele obuwia w dwóch wariantach kolorystycznych. W związku z tym, że marka UEG to biel i czerń, takie też kolory pojawią się w projektach powstałych podczas współpracy z Pumą. Inspiracją do stworzenia kolekcji PUMA x UEG GRAVITY RESISTANCE była ludzka potrzeba sięgania po więcej, po nowe doznania i doświadczenia. Potrzeba pogoni za tym, co potencjalnie jest nieosiągalne.

Puma x UEGŚwiatowa premiera najnowszej kolekcji odbędzie się już 2 września w Pałacu Kultury i Nauki i będzie połączona z otwarciem instalacji w Sali Marmurowej. Żeby atrakcji nie było za mało, tego samego dnia odbędzie się również oficjalne launch party kolekcji w klubie Miłość Kredytowa 9.

Cała kolekcja trafi do sprzedaży 24 września, jednak niektóre z modeli pojawią się trochę wcześniej – bo już 9 września, na stronie UEG.

Autor: Aleksandra Kwiatkowska

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES