Tatuum i Fundacja Itaka we wspólnej kampanii STOP Depresji

73
mat. prasowe

Tatuum to ponadczasowa moda, od lat tworzona przez zespół ludzi, których łączą wspólne wartości. Fundamentalną z nich jest zapisane w DNA marki zaangażowanie w tematy ważne społecznie.Wierzymy, że ogólnopolska skala i idąca za tym moc komunikacji mają siłę wpływania na otaczającą nas rzeczywistość. To dzięki zaufaniu i zaangażowaniu naszych lojalnych Klientów, ich świadomości i chęci niesienia pomocy, możemy wykorzystywać tę moc w dobrym celu, zbierając środki na wspieranie ważnych dla nas inicjatyw społecznych.

TATUUM x FUNDACJA ITAKA: Stop depresji

W tym sezonie nasze serca zwrócone są w stronę akcji STOP DEPRESJI prowadzonej przez Fundację Itaka, której potrzeby ogromnie wzrosły w okresie pandemii. Nasilenie zaburzeń snu, stany lękowe i depresyjne stały się udziałem osób, które przed pandemią nie miały problemów ze zdrowiem psychicznym. Wzmożenie zachorowań na depresję wywołanych m.in. odosobnieniem społecznym dotknęło wielu, ale nie wszyscy wiedzą jak dostrzegać symptomy i po jaką pomoc sięgnąć. Chcemy być wspierającym głosem, który usłyszą osoby potrzebujące. Drogowskazem, który pomoże dotrzeć im do Specjalistów Fundacji, od lat pracujących w diagnozowaniu i leczeniu depresji.

Motywacja i inspiracja

Natura Tatuum od zawsze bogata była w kolory i autorskie druki. Zainspirowani różnorodną urodą Polek, dumni z naszych unikalnych printów, stworzyliśmy kolekcję koszulek FALL IN LIFE z bawełny organicznej. Autorką grafik jestIlustratorka Nadia Kubczak, do której zwróciliśmy się ze względu na talent artystyczny jednak okazało się, że połączyło nas więcej. Nadii spodobała się idea kampanii, przyznała, że chętnie zaangażuje się w projekt, ponieważ sama choruję na depresję, zatem temat jest jej bliski i bardzo dla niej ważny.

Łączymy siły z Fundacją ITAKA i zbieramy fundusze na wsparcie kampanii STOP DEPRESJI. Cały dochód ze sprzedaży koszulek przeznaczamy na finansowanie konsultacji z psychologami i psychiatrami w Antydepresyjnym Telefonie Zaufania,który działa w ramach kampanii.

O Antydepresyjnym Telefonie Zaufania

Antydepresyjny Telefon Zaufania Fundacji ITAKA dzwoni już od 19 lat. Kiedy w 2001 roku zaczęli mówić o depresji ich celem było uświadomienie lekarzom psychiatrom, że istnieje taka jednostka chorobowa jak depresja. Wówczas, temat depresji był zupełnie nowy, nieznany. Teraz po kilkunastu latach telefonjest coraz bardziej potrzebny.

>>> Przeczytaj również: Zalando uruchamia internetowy second- hand, także w Polsce!

mat. prasowe
mat. prasowe