12. raz z rzędu Ralph Lauren przekroczył oczekiwania Wall Street dotyczące kwartalnych wyników. Tym razem motorem napędowym okazał się stale napędzany przez zamożniejszych amerykańskich klientów popyt.

Wyniki marki Ralph Lauren przewyższyły kwartalne szacunki

12. raz z rzędu Ralph Lauren przekroczył oczekiwania Wall Street dotyczące kwartalnych wyników. Tym razem motorem napędowym okazał się stale napędzany przez zamożniejszych amerykańskich klientów popyt.

Przeczytaj również: Właściciel Gucci odnotował 17-proc. spadek zysku netto w 2023 roku

Kwartalne wyniki finansowe – Ralph Lauren

Pomimo niepewności gospodarczej, zamożni klienci w Stanach Zjednoczonych zaczęli wydawać pieniądze na luksus w okresie świątecznym. Tym samym znacząco wsparli oni branżę premium. W trzecim kwartale roku obrotowego przychody netto Ralpha Laurena wzrosły do 1,93 mld USD z 1,83 mld USD wypracowanych przed rokiem. Według danych LSEG, analitycy spodziewali się przychodów w wysokości 1,87 mld USD.

W konsekwencji marka podniosłą prognozy dotyczące marży zysku. Obecnie oczekuje ona jej wzrost o około 140 do 180 punktów bazowych na koniec roku fiskalnego. Wcześniejsze szacunki zakładały wzrost o 120 do 170 punktów bazowych.

O marce Ralph Lauren

Ralph Lauren Corporation to notowana na giełdzie amerykańska spółka. Założona została w 1967 roku przez amerykańskiego projektanta mody Ralpha Laurena . Marka z siedzibą w Nowym Jorku produkuje produkty od segmentu średniego po luksusowe. Ralph Lauren jest znany z marketingu i dystrybucji produktów w czterech kategoriach: odzież, dom, akcesoria i zapachy. Flagowym produktem marki jest Polo Ralph Lauren. W jej ofercie znajdziemy zarówno towary średniej klasy, sub-premium i premium, jak i najdroższą luksusową odzież z fioletową marką.

Przeczytaj również: Back to black – kiedy w kinach?

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Newsletter

FASHION BIZNES