REKLAMA

PODSUMOWANIE TYGODNIA: co wydarzyło się w świecie mody?

REKLAMA

“360 stopni – subiektywnie o biznesie mody” to cotygodniowy newsletter opisujący, jak zmienia się branża fashion, pokazujący najciekawsze pomysły i kolekcje, a także publikujący oferty pracy!

W tym tygodniu bierzemy na tapet ostatni ranking Forbesa przedstawiający najlepszych pracodawców 2021 i zdradzamy, kto z branży modowej znalazł się na szczycie zestawienia. Ujawniamy również efekty najnowszej współpracy Kim Kardashian i Fendi, podsumowujemy akcję zbiórki obuwia dla osób w kryzysie bezdomności zorganizowanej przez WoshWosh i pokazujemy najnowsze inspiracje .. kulinarne w modzie. A na koniec – świeży zwiastun wyczekiwanego “House of Gucci”. Zapraszamy do lektury!

>> ABY CO TYDZIEŃ OTRZYMYWAĆ DAWKĘ NAJNOWSZYCH INFORMACJI, ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA <<

NAJLEPSI PRACODAWCY MODY WEDŁUG FORBES.
KTO ZNALAZŁ SIĘ NA SZCZYCIE?

Osoba pracodawcy stanowi kluczową pozycję w życiu każdego z nas. Jego podejście do pracowników najcześciej rzutuje bezpośrednio na ich samopoczuciu i komforcie. Pracodawcy także znaleźli się w wyjątkowej sytuacji podczas pandemii i zaczęli ze sobą w pewien sposób rywalizować.

Forbes ogłosił listę najlepszych firm pracodawców 2021 roku. Na pierwszym miejscu w skali całego rankingu, stanął konglomerat Samsung Electronics z Południowej Korei. W czołówce tuż za nim znalazły się firmy z branży IT oraz elektronicznej, jak IBM, Microsoft, Amazon oraz Apple.

Kogo jednak Forbes, jak i badacze z Statista ukoronowali najlepszym pracodawcą w branży mody? Może być to zaskoczenie! Wyniki rankingu ujawniamy na Fashion Biznes.

 TO OFICJALNE: KOLEKCJA SKIMS x FENDI JUŻ WKRÓTCE W SPRZEDAŻY

Jedna z najgorętszych współprac roku na horyzoncie! Kim Kardashian potwiedziła plotki na temat kolekcji SKIMS x Fendi stworzonej we współpracy z Kim Jones. Kolekcja jest już w drodze, a jej efekty, możemy podziwiać już dzisiaj.

Gwiazda ogłosiła wieści za pomocą Instagrama i zaostrzyła apetyt wszystkich fanów SKIMS oraz Fendi. „To pierwsza tego rodzaju współpraca, która łączy luksus Fendi z innowacyjnymi rozwiązaniami SKIMS” – napisała Kim Kardashian. 

Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży już od 9 listopada. Tymczasem pierwsze zapowiedzi możecie zobaczyć na naszym Instagramie.

SUKCES ZBIÓRKI ORGANIZOWANEJ PRZEZ WOSHWOSH! PONAD 17 TYSIĘCY ZEBRANYCH BUTÓW DLA OSÓB W KRYZYSIE BEZDOMNOŚCI

Niedawno informowaliśmy Was o corocznej akcji organizowanej przezWoshWosh, która wspiera osoby w kryzysie bezdomności. Teraz czas podsumować jej wyniki, a te – trzeba przyznać – są imponujące! 

Tegoroczna akcja zbiórki obuwia dla osób w kryzysie bezdomnościprzeszła najśmielsze oczekiwania. W ciągu 2 tygodni akcji zebrano ponad 17 tysięcy par butów, co pokazuje siłę przedsięwzięcia i słuszność propagowania idei zero waste. Oczyszczone i naprawione buty trafiły do najbardziej potrzebującym w całej Polsce.

Dzięki wspólnemu zaangażowaniu przekazaliśmy nie tylko buty, ale przede wszystkim szanse na przetrwanie w nadchodzących miesiącach– mówi Martyna Zastawna, pomysłodawczyni akcji zbiórki obuwia dla bezdomnych oraz założycielka WoshWosh. 

Gratulujemy sukcesu! A Was zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami akcji na Fashion Biznes

CCC WSPIERA MŁODE TALENTY. KOLEKCJA STUDENTKI ŁÓDZKIEJ ASP JUŻ W SPRZEDAŻY

Do sprzedaży CCC trafiła właśnie kolekcja kapsułowa zaprojektowana przez studentkę Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. To efekt konkursu „Zaprojektuj kolekcję dla CCC”, którego pierwsza edycja odbyła się wiosną tego roku. Jedną z jego laureatek jest Joanna Wilczyńska, która stworzyła wyjątkową kolekcję kapsułową dla marki Lasocki. Jest ona dostępna w sprzedaży zarówno w sklepach stacjonarnych CCC, jak i online.

Konkurs „Zaprojektuj kolekcję dla CCC” został skierowany do studentów z uczelni artystycznych. Jego celem jest wyłonienie młodych talentów – osób, projektujących obuwie, torebki i akcesoria. W tym roku zadaniem studentów było przygotowanie projektu kolekcji kapsułowej zgodnie z dwoma tematami przewodnimi: „Be Fashion – Be Trendy – Be Eco” lub „Moda w świecie post-pandemic”. 

O rezultatach konkursu oraz o planach na kolejne edycje, przeczytacie na Fashion Biznes.

 

SAUCE COUTURE OD BURGER KING

Burger King od lat szczyci się jedynymi w swoim rodzaju kampaniami marketingowymi. Tym razem także nie zawiódł swoich konsumentów. Światło dzienne ujrzały specjalne koszule, reklamujące nowe rodzaje dostępnych burgerów w sieci restauracji.

Koszule w stylu hawajskim, projektu Kate Eary już na pierwszy rzut oka kojarzą się z zawartością kanapek z Burger King. Sałata, sos, pomidor, bekon… Czego można chcieć więcej? 

Efekty kampanii zobaczycie na Fashion Biznes. 

TOREBKA BARILLA – COŚ DLA MIŁOŚNIKÓW GLUTENU I NIECODZIENNYCH PROJEKTÓW

Pozostając w temacie … jedzenia, musimy koniecznie wspomnieć o oryginalnym pomyśle nowojorskiego projektanta. Przyznajmy szczerze, pandemia COVID-19 oraz wprowadzane lockdowny na różne sposoby odbijały się na ludziach. Wiele z nas podczas przebywania w domu odkryło nowe hobby, czy rozwijało się artystycznie. Podobnie postąpił nowojorski artysta Nik Bentel, tworząc torebkę na wzór opakowania po makaronie Barilla! 

Więcej na temat tego niecodziennego dodatku przeczytacie na Fashion Biznes.

Przeczytaliśmy w sieci

IKEA OTWORZY SKLEP W ZAKUPOWYM SERCU LONDYNU

We wrześniu informowaliśmy Was o planach Ikei na przejęcie słynnego flagowego butiku Topshop przy londyńskiej Oxford Street. Teraz poznajemy coraz więcej szczegółów tej inwestycji, o których czytamy na Business of Fashion. Właściciel szwedzkiej sieci meblowej kupi budynek od znajdującej się w stanie upadłości firmy Arcadia Group budynek przy najsłynniejszej londyńskiej ulicy zakupowej za 378 milionów funtów. 

Umowa kupna siedmiopiętrowego budynku, która obejmuje niewynajęty aktualnie sklep Topshop o powierzchni 9 290 metrów kwadratowych,  jak również sklep Nike Town oraz salon Vans, zostanie sfinalizowana w styczniu. Otwarcie nowego sklepu Ikea planowane jest na jesień 2023. 

Więcej szczegółów na temat tej inwestycji przeczytacie na Business of Fashion. 

“VOGUE POLSKA” WPROWADZA NOWY DODATEK “VOGUE PODRÓŻE”

Odkąd Ina Lekiewicz przejęła stery w polskiej edycji “Vogue”, pismo przeszło niemałą metamorfozę. Oprócz rewelacyjnych okładek na światowym poziomie i ciekawego konentu, tytuł serwuje nam właśnie nowy dodatek specjalny. Dziś do sprzedaży trafia listopadowy numer “Vogue Polska” a wraz z nim wkładka “Vogue Podróże”. Przewodnik po nietypowych zakątkach Polski, który stworzyła Katarzyna Ciejka, autorka bloga Travelicious, wspierana przez Małgorzatę Mintę, dziennikarkę, blogerkę, autorkę i kolekcjonerkę książek kulinarnych. Przez kilka miesięcy autorki podróżowały po pięciu regionach Polski, przygotowując opowieść o wybitnych smakach, zapierających dech w piersiach miejscach i niesamowitych ludziach z pasją. 

„Chciałabym, aby ta publikacja stała się inspiracją do podróży po Polsce, ale też do rozmów, do szukania opisywanych produktów w miejskich sklepach. Do zwrócenia uwagi na lokalność, na naturę, na to, co pozornie zwyczajne. Mamy w kraju piękno różnorodne i zachwycające. Trzeba je nam odkryć” – pisze we wstępniaku Katarzyna Ciejka/Travelicious, redaktor prowadząca „Vogue Travel”.

Jesteśmy niezwykle ciekawi efektów!

NOWY ZWIASTUN “HOUSE OF GUCCI” JUŻ W SIECI!

Last but not least! Do sieci trafił właśnie najnowszy zwiastun “House of Gucci”. Premiera filmu zbliża się wielkimi krokami, a producenci robią wszystko, by tylko zaostrzyć nasz apetyt. Przypominamy, że film Ridleya Scotta, w którym główne role grają Lady Gaga oraz Adam Driver, trafi na ekrany polskich kin już w listopadzie. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES