Jakie nowości i zmiany przyniosły światu mody ostatnie dni? Co interesującego wydarzyło się w branży beauty? Sprawdźcie koniecznie w naszym podsumowaniu mijającego tygodnia. Zapraszamy do lektury!
Moda
Blogowy koncept Pica Pica, w efekcie konfliktu z firmą W.Kruk, zmienił nazwę na Blingsis. Jak potoczył się spór z biżuteryjnym gigantem i co skłoniło założycielki bloga do takiej decyzji? Wyjaśniamy TUTAJ
Czas na jedną z najgorętszych współpracy tego roku. Beyoncé łączy siły z Adidasem, czego efektem będzie wspólna kolekcja ubrań i obuwia. Czy amerykańska gwiazda ma szansę zostać prawdziwą królową streetwearu? Szczegóły współpracy z piosenkarką poznacie TUTAJ
Carine Roitfeld to od teraz nie tylko znawczyni mody, ikona francuskiego stylu i szanowana w branży była redaktorka naczelna paryskiego “Vogue’a”. Wieloletnia przyjaciółka Karla Lagerfelda oficjalnie przejmuje stery w marce sygnowanej jego nazwiskiem. Więcej szczegółów tej współpracy poznacie TUTAJ
CSR
Scenariuszy na walkę o lepszą, ekologiczną i zrównoważoną przyszłość jest w dzisiejszym świecie wiele. Według WGSN w 2019 r. prym wieść będzie rzemiosło, współpraca lokalna i… naprawianie. Na co stawiają nowoczesne firmy, a czego oczekują konsumenci? Czy idea sustainability dotarła także do Polski? Szczegóły raportu WGSN na temat zrównoważonego rozwoju ujawniamy TUTAJ
Marka H&M właśnie zaprezentowała najnowszą odsłonę kolekcji Conscious Exclusive. Wraz z jej wypuszczeniem, szwedzki koncern zobowiązał się do wykluczenia ze swojej produkcji materiałów toksycznie oddziałujących na środowisko. Twarzą wiosennej kampanii H&M została Anja Rubik. Co dokładnie zadeklarowała marka? Sprawdzicie TUTAJ
Rada Miejska Nowego Jorku robi krok w kierunku ekologii, przygotowując ustawę zakazującą sprzedaży futer na terenie miasta. Tylko czy stolica mody jest gotowa na taki krok? Zastanawiamy się TUTAJ
Trendy
Coraz częstsza obecność zwierząt w naszych domach, większa popularność miejsc przyjaznych dla pupili, zmiany odnoszące się do świadomości odnośnie adopcji i wiele innych powodów, dla których kupujemy lub przygarniamy zwierzęta, są idealną niszą biznesową. Nie trudno zauważyć, że branża zoologiczna rozwija się w zaskakująco szybkim tempie. Ile jesteśmy w stanie wydać na ubrania dla zwierząt? Sprawdzamy TUTAJ
Coraz więcej osób ma możliwość pracy zdalnej: czy to kilka razy w miesiącu, czy w pełnym wymiarze godzinowym. Obecnie można znaleźć wiele informacji i porad dotyczących tego, jak urządzić przestrzeń wokół siebie, by obowiązki domowe nas nie rozpraszały, czy jak wykrzesać z siebie maksimum produktywności. A jak ubrać się do pracy w domu? Zdradzamy TUTAJ
Biznes
W Cracovia Outlet, na powierzchni 1055 mkw. powstanie najnowszy koncept sieci LPP, gdzie klienci będą mogli kupować towary ulubionych marek w obniżonych cenach. Po szczegóły tego projektu sięgnijcie TUTAJ
Szwedzki koncern odzieżowy H&M pochwalił się wzrostem sprzedaży w pierwszym kwartale 2019 roku. Zyski przekroczyły oczekiwania analityków i spowodowały wzrost cen akcji. Jak cięcia przecen wpłynęły na ten wzrost? Dokładne wyniki skandynawskiej marki ujawniamy TUTAJ
Kariera
Nadejście wiosny to idealny czas, aby oczyścić swój organizm z toksyn i przygotować się na cieplejszą połowę roku. Warto pamiętać, że zdrowe ciało to przede wszystkim zdrowy duch. Prawdopodobnie po zimie brakuje Ci witaminy D, co obniża samopoczucie, jednak słoneczne dni przynoszą energię na nowy początek. Jak oczyścić umysł na wiosnę? Zdradzamy TUTAJ
Beauty
Najnowsze kosmetyczne propozycje Rihanny jeszcze dobrze nie trafiły do sprzedaży, a już wywołały niemałe kontrowersje. Punktem zapalnym okazał się być rozświetlacz z przedpremierowej kolekcji Fenty Beauty, a dokładniej jego nazwa, którą uznano za obraźliwą. Kontrowersje wokół Geisha Chick ujawniamy TUTAJ
Marine Tanguy, założycielka pierwszej na świecie agencji promującej nowych artystów. Marion Verboom, artystka tworząca niezwykłe formy będące metaforą różnych kultur. Linda Bortoletto, niezłomna podróżniczka, która samodzielnie przemierzyła Syberię, Himalaje i pustynię Negev. Oto bohaterki nowej kampanii promującej zapach Chloé Nomade. Historie współczesnych koczowniczek poznacie TUTAJ
3 kwietnia odszedł Jean Louis David – francuski fryzjer, który zasłynął z wprowadzenia sztuki cieniowania włosów. Zmarł w wieku 85 lat w Szwajcarii. Więcej na temat słynnej legendy fryzjerstwa dowiecie się TUTAJ
Kultura i lifestyle
340 tysięcy obserwujących w 2 godziny? Tak to robi rodzina królewska, a konkretnie jej najwięksi „skandaliści”, Meghan i Harry. Para oficjalnie zadebiutowała na Instagramie. Książęcy buntownicy znów ucierają nosa królowej i protokołowi. Szczegóły nowo powstałego konta ujawniamy TUTAJ
Paryż to nie tylko miasto zakochanych, ale także jedna z europejskich stolic sztuki. Jeśli akurat w kwietniu zamierzacie ją odwiedzić, polecamy wybrać się nie tylko do Luwru. Listę paryskich wystaw rekomendowanych przez francuski “Vogue” odnajdziecie TUTAJ
Kolejna książka dla wszystkich fanek mody jest w drodze! Grace Coddington ogłosiła na swoim Instagramie, że pracuje nad ilustracjami do nowej książki Marca Jacobsa, która zostanie wydana na trzydziestolecie jego twórczości. Więcej szczegółów tej eksytującej współpracy odnajdziecie TUTAJ
Filmy, albumy czy magazyny modowe, to nie jedyne źródła, które mogą przenieść nas z domowego zacisza wprost do świata fashion. Co powiecie na podcasty, które wprowadzą Was w świat tajników Chanel? Czy sam temat nie brzmi już, jak modowa rozrywka na najwyższym poziomie? Szczegóły najnowszych podscastów z serii Chanel 3.55 poznacie TUTAJ
Prasówka
Codziennie zapraszamy Was także do naszej Prasówki. Dzięki niej możecie na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia w branży. Oto najciekawsze tytuły minionego tygodnia:
- „Najpopularniejsze marki w internecie”
- „The Icon Agency zajmie się debiutem marki Hermès w Polsce”
- „Polska marka zaprojektowała sneakersy dla Reeboka”
- „Czegoś takiego nie widzieliśmy na notowaniach CCC od 2004 r.”
- „& Other Stories będzie sprzedawać ubrania z drugiej ręki”
- „Jedna wypowiedź Jeffa Bezosa wyjaśnia, jak Amazon stał się globalnym gigantem”
- „Jak inwestować w modę?”
- „Tommy Hilfiger prezentuje kolekcję z Coca-Colą – nostalgia, klasyka i pop kultura w kolorowych projektach”
- „Woliński kupił garnitur za 25 tysięcy złotych. Wyprzedaje swoje ubrania!”
- „Vans składa hołd Davidowi Bowiemu – przygotowuje kolekcję obuwia inspirowaną artystą”
- „Jak milenialsi zmieniają luksus”
- „Céline Dion nową ambasadorką L’Oréal Paris”
- „Magdalena Frąckowiak ujawnia swoją wieczorową rutynową pielęgnację”
- „Równość pisana szminką – L’OREAL z reklamą skierowaną do mężczyzn”
- „Instagram tworzy nowe narzędzia dla marek i influencerek”
- „Zjeść możemy dopiero po 8 godzinach pracy”. Tak zakaz handlu wpłynął na studentów”
- „9 serialowych premier i kontynuacji, na które najbardziej czekamy tej wiosny”
- „Będzie kontynuacja „Seksu w wielkim mieście”