Rzeczy Reserved jeszcze tańsze w nowym sklepie

606
fot. mat. pras.

W Cracovia Outlet, na powierzchni 1055 mkw. powstanie najnowszy koncept sieci LPP, gdzie klienci będą mogli kupować towary ulubionych marek w obniżonych cenach.

LPP to polskie przedsiębiorstwo odzieżowe, mające w swoim portfolio 5 marek: Reserved, House, Cropp, Mohito oraz Sinsay. Sieciówki te zlokalizowane są w 23 krajach i obejmują aż 1700 sklepów, a w tym flagowy sklep Reserved przy legendarnej londyńskiej ulicy- Oxford Street.

Otwarcie outletów dla wszystkich pięciu marek LPP jest dobrą informacją dla ich klientów. LPP poprawiło ostatnimi czasy swoje działania, zwiększając produkcję w Polsce. Od 2018 roku coraz więcej ubrań z ich kolekcji ma metkę „Made in Poland”. Dołączenie do grona najemców w centrum Cracovia Outlet jest kolejnym krokiem dla LPP do tworzenia zrównoważonej mody.

Czujemy się wyróżnieni, że to właśnie centrum Cracovia Outlet zostało wybrane na realizację najnowszej koncepcji outletowej LPP. Klienci centrum będą mogli korzystać z interesującego formatu handlowego, w którym na dużej powierzchni będą mieć wybór odzieży pożądanych na polskim rynku marek. Z pewnością każdy znajdzie tu coś odpowiedniego dla siebie – mówi Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

Nowo powstające centrum outletowe w centralnej części Krakowa jest kolejną okazją do poprawienia etyki marki. Jego otwarcie wraz z całym kompleksem handlowym zaplanowano na drugą połowę 2020 roku.

Tekst: Kinga Ambrożkiewicz

>>> Przeczytaj również: Prześwietlamy LPP: jak to jest z tym CSR-em?