Orsay, Triumph i Converse zmieniają agencje PR

REKLAMA

Orsay pod skrzydłami Platinium Cast

Agencja PR Platinium Cast ogłosiła, że do grona jej klientów dołączyła właśnie marka Orsay. Marka, od lat popularna na polskim rynku, obecnie oferuje swój asortyment w 26 krajach Europy. Orsay stawia na modne i korzystnie cenowo rozwiązania dla kobiet – niezależnie od stylu i osobowości.

Przy okazji pokażemy Wam najnowszą kolekcję na jesień 2019.

The Icon Agency zajmie się obsługą Triumph

The Icon Agency z kolei poszerzy swoje portfolio o kolejną dużą markę. Do klientów agencji od sierpnia należy również jeden z najpopularniejszych bieliźnianych brandów na rynku – Triumph. Do zadań agencji należy między innymi prowadzenie media relations oraz kontakt z influencerami. Wcześniej działania public relations Triumph prowadziła agencja Pomada.

Zobaczcie, jak wygląda najnowsza kampania Triumph:

kampania Triumph, mat. prasowe

Warto przypomnieć, że The Icon Agency od lipca br. odpowiada za obsługę marki Hermès. W związku z wejściem tej luksusowej marki na polski rynek, pierwszy butik Hermès ma zostać otwarty w Warszawie w Hotelu Europejskim już we wrześniu. Będzie to pierwszy salon Hermèsa w Europie Środkowej.

The Icon Agency odpowiedzialne jest za przygotowanie strategii wprowadzenia marki na Polski rynek. Do obowiązków agencji należy pełna obsługa PR, relacje z mediami, eventy oraz współpraca z influencerami.

Za chwilkę marka Converse zmieni agencję. Która firma przejmie klienta? Dowiecie się wkrótce.

>>> Zobacz również: Marka „Lidia Kalita” bez ustępstw ze strony wierzycieli nie jest w stanie przetrwać

Newsletter

FASHION BIZNES