REKLAMA

“Odzieżowego potentata nauka z pandemii: reagować, korygować, nie zwlekać”

REKLAMA

“Pandemia koronawirusa i będący jej konsekwencją lockdown były ciosem dla branży odzieżowej. Zamknięcie sklepów stacjonarnych wymogło intensyfikację działań w sieci oraz szeregu szybkich i ryzykownych decyzji. Jak mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP, w kryzysowej sytuacji trzeba działać. Nawet jeśli te działania będą wymagały później korekty” – pulshr.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”http://www.dlahandlu.pl/nonfood/cresa-bedzie-szukac-lokali-dla-sieci-primark,81169.html?fbclid=IwAR1-HKFMF6XSY_L6F90RnqVImKGiR1sAEnk0TAQgmVDnynlTF7uJXX_E0es”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES