REKLAMA
Grupa MODIVO udostępnia autorską platformę technologiczną, podnoszącą efektywność działań reklamowych swoich partnerów biznesowych. Już teraz korzystają z niej największe brandy np. adidas. MODIVO Ads dzięki formule self-service umożliwia wygodną konfigurację i skuteczne zarządzanie multikanałowymi kampaniami marek na ośmiu europejskich rynkach. 

Kampanie szyte na miarę. Grupa Modivo stworzyła autorską platformę technologiczną

REKLAMA
REKLAMA

Grupa Modivo udostępnia autorską platformę technologiczną, podnoszącą efektywność działań reklamowych swoich partnerów biznesowych. Już teraz korzystają z niej największe brandy np. adidas. Modivo Ads dzięki formule self-service umożliwia wygodną konfigurację i skuteczne zarządzanie multikanałowymi kampaniami marek na ośmiu europejskich rynkach. 

Przeczytaj również: Polski gigant odzieżowy stawia na e-commerce i dołącza do Izby Gospodarki Elektronicznej

Modivo Ads to narzędzie dostępne dla wszystkich marek szyldów eobuwie.pl i Modivo już na 8 rynkach (Polska, Rumunia, Bułgaria, Grecja, Czechy, Węgry, Włochy, Niemcy) oraz partnerów prowadzących sprzedaż w ramach marketplace. Korzystają z niego m.in. adidas, New Balance, Guess, Boss i Levi’s. 

Autorska platforma technologiczna Modivo

Stworzone przez zespoły Grupy MODIVO rozwiązanie bazuje na systemie aukcyjnym. Serwuje oferty sponsorowane w oparciu o kontekst użytkownika oraz jakość asortymentu. Zapewnia to najlepsze dopasowanie do potrzeb reklamodawców, którzy mogą prowadzić kampanie. Przy tym generując wartościowy ruch na wybrane produkty. – Rozwój formatów reklamowych w serwisach sprzedażowych wpisuje się w rosnący w obszarze e-commerce trend retail media – komentuje Wojciech Bryzek, Advertising Director Modivo. – Brandy szukają coraz nowszych narzędzi dla efektywniejszego zarządzania komunikacją marketingową. Modivo Ads jest odpowiedzią na te potrzeby. Dzięki formie self-service dając dużą wygodę i realny wpływ na widoczność produktów – dodaje. 

Dzięki narzędziu reklamodawcy mogą samodzielnie tworzyć i optymalizować kampanie, a bieżący wgląd w dane ułatwia im śledzenie wyników. Komunikacja bezpośrednio w kanale sprzedaży internetowej wyróżnia się dużą trafnością. Co za tym idzie – przekłada się na maksymalizację zwrotu z inwestycji i wysoki wskaźniki ROAS (Return on Ad Spend). A to on jest jednym z najważniejszych wyznaczników skuteczności działań reklamowych. 

– Zdajemy sobie sprawę, że dziś e-commerce jest pierwszym miejscem poszukiwań zakupowych konsumentów. Inwestycja w działania reklamowe w tym kanale jest kluczowa. Elastyczne, zwinne podejście oraz oparte na danych, mierzalne działania w formacie JIT (Just In Time) są niezbędne w otoczeniu, które od dawna pozostaje niezmiernie dynamiczne – mówi Jerzy Burzyński, Senior Manager Sales Digital Strategic Accounts w adidas.

Przeczytaj również: To pokolenie ma szanse stać się najbogatsze w historii [raport]

Informacje o spółce Modivo

Modivo SA łączy ofertę platform e-commerce eobuwie.pl oraz Modivo. Wymienione platformy sprzedażowe oferują dostęp do setek marek w kilkunastu europejskich krajach. W największych polskich aglomeracjach oraz w stolicy Czech, Rumunii, Słowacji i Łotwy spółka prowadzi również sprzedaż stacjonarną. Dzięki inwestycjom w nowoczesne technologie oraz innowacyjnemu projektowi esize.me dokonuje integracji kanałów sprzedaży online i offline. Od 2016 roku Modivo SA jest częścią Grupy CCC. 

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES