MARKETING: Osoby w średnim wieku spędzają więcej czasu w social mediach niż millenialsi

Młode pokolenie często zbiera cięgi za to, że jest leniwe i spędza za dużo czasu na Facebooku i Instagramie. Jak się jednak okazuje niedawne badanie przeprowadzone przez międzynarodową firmę badawczą Nielsen pokazało, iż w Stanach Zjednoczonych Amerykanie w średnim wieku spędzają więcej czasu w sieci, niż pokolenie millenialsów.

Wyniki badań pokazują, że ludzie między 35 a 49 rokiem życia spędzają średnio 7 godzin w tygodniu w mediach społecznościowych, podczas gdy ludzie w wieku między 18 a 34 rokiem życia poświęcają około 6 godzin w tygodniu na sprawdzanie swoich profili. Jest to niewielka różnica, jednak dowodzi ona, że być może Generacja X powinna spojrzeć łagodniej na młodsze pokolenie oraz na to jak spędzają swój wolny czas. Z badań możemy się również dowiedzieć, że ludzie po 50-tce również spędzają dużo czasu w sieci. W badaniu przeprowadzonym w trzecim kwartale ubiegłego roku uwzględniono 9000 smartfonów oraz 1300 użytkowników tabletów w całym kraju.

Źródło: bloomberg.com

Pokazano również ogólny wskaźnik aktywności w sieci. W tym przypadku Generacja X również spędza więcej czasu surfując po Internecie, ponieważ 32 godziny tygodniowo w porównaniu do 27 godzin młodszego pokolenia.

Nie uważamy, że technologia jest obca starszym pokoleniom, jednak te wyniki trochę nas zaskoczyły. A Was?

Autor: Monika Szabelska

Newsletter

FASHION BIZNES