Givenchy, Chloe, Marni, Karl Lagerfeld już w Polsce dzięki WAW Fashion

197
Karl Lagerfeld Kids / mat. prasowe

Agencja WAW Fashion rozszerzyła swoją działalność o obsługę luksusowych marek dziecięcych.

WAW Fashion to pierwsza agencja w Polsce, która rozpoczęła współpracę z dziecięcymi brandami z segmentu marek luksusowych. Swoim innowacyjnym posunięciem wychodzi na przeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na ekskluzywną odzież dziecięcą.

Rozwój marek w segmencie odzieży dziecięcej rozpoczął się na przełomie ostatnich 5-6 lat, kiedy to marki luksusowe rozpoczeły rozszerzać swoje linie o odzież i akcesoria dla najmłodszych. W Polsce jest to wciąż nowy kierunek rozwoju segmentu marek premium, dlatego WAW Fashion dokłada wszelkich starań, by stać się prekursorem na rynku.

Jakie marki dołączyły do portfolio WAW Fashion?

Od sezonu wiosna/lato 2020, którego okres kontraktacji już się rozpoczął, z WAW Fashion współpracują takie brandy jak: Givenchy, Chloe, Marni czy DKNY. Warszawska agencja może również poszczycić się obsługą takich marek jak Twinset, Elisabetta Franchi / La mia Bambina, Little Marc Jacobs, Boss, Philosophy Di Lorenzo Serafini, Zadig&Voltaire. Listę 11 współpracujących marek dziecięcych zamyka Karl Lagerfeld Kids.

TWINSET / mat. prasowe

Jako wyłączny reprezentant powyższych marek, WAW Fashion dba o ich odpowiednie pozycjonowanie. Do klientów agencji należą zarówno butiki stacjonarne, jak i sklepy online, a często firmy oferujące swój asortyment poprzez dwa kanały sprzedaży. Proces wprowadzania nowych marek to długi, czasochłonny i wymagający odpowiedniej wiedzy i doświadczenia proces weryfikacji. W związku z tym, zespół agencji WAW Fashion kilka razy w roku uczestniczy w prezentacjach kolekcji ze swojego portfolio, które odbywają się w Mediolanie, Londynie, Paryżu, Kopenhadze i Goteborgu. To doskonała okazja do bezpośredniego spotkania z przedstawicielami poszczególnych brandów, jak i szansa na wymianę doświadczeń z agentami i dystrybutorami z całego świata. Zespół WAW Fashion uczestniczy również w licznych targach mody, w tym jednych z nadchodzących – Fashionweare, które odbędą się w sierpniu w Łodzi.

Sam okres kampanii sprzedaży, jaką prowadzimy w showroomie w Warszawie i showroomach w Londynie, Mediolanie czy Paryżu jest dedykowany naszym klientom – buyerom i właścicielom butików z Polski, Czech oraz Słowacji. Jest to bardzo ważny okres w życiu naszej agencji, podczas którego mamy okazję spotkać się z naszymi partnerami handlowymi, przeanalizować ich strategie sprzedażowe i marketingowe, a także zachęcić do inwestycji w kolejne marki, które na tle innych, osiągają doskonałe wyniki sprzedażowe – wyjaśnia Agata Malesa, PR Manager WAW Fashion, w rozmowie z naszym portalem.

Kolekcje wiosna/lato 2020 – kiedy w sklepach?

Obecna kampania sprzedaży rozpoczęła się w lipcu z kolekcjami na sezon wiosna/lato 2020 i trwać będzie – w zależności od marki – nawet do końca września. Dostawy do butików rozpoczynają się już od końca listopada 2019 roku i trwać będą do marca 2020 – okres ten również różni się w zależności od marki.

W ciągu roku WAW Fashion prowadzi cztery kampanie sprzedaży: dwie kampanie główne (na sezon wiosna/lato oraz jesień/zima) oraz, pomiędzy tymi okresami, kampanie sprzedaży prekolekcji oraz kolekcji pośrednich, które oferuje coraz większa ilość marek. Jest to spowodowane stale rosnącym zapotrzebowaniem klientów oraz butików na nowy towar. Decyzją marki jest jaki model sprzedaży wybiera, jak również szczegóły w kwestii wymian czy domówień.

Luksusowe marki dziecięce na wyłączność

Jak udało nam się potwierdzić, agencja WAW Fashion ma wyłączność we wszystkich oferowanych markach na rynku polskim, znaczna cześć z nich jest również wyłącznie reprezentowana przez agencję na rynkach czeskim i słowackim.

W celu uzyskania większej ilości informacji oraz umówienia się na spotkanie, kontakt należy kierować pod adres mailowy: showroom@wawfashion.com lub nr telefoniczny +48 784 941 542.

>>> Zobacz również: Jakie taktyki sprzedażowe stosują największe marki modowe świata?