Klarna rusza z kampanią multibrandową. “Mamy nadzieję, że pomożemy znaleźć inspiracje na nowy sezon”

Szwedzka firma fintechowa ruszyła z nową kampanią. W ciągu najbliższych tygodni Klarna będzie inspirować klientów do zakupów u marek modowych, z którymi współpracuje, z wykorzystaniem opcji płatności “kup teraz, zapłać za 30 dni”. Dowiedz się, na czym polega ta akcja.

Zakupy na nowy sezon z odroczoną płatnością

W skali globu, z Klarną zintegrowało się już ponad 400 tysięcy sprzedawców. Z kolei w Polsce ilość sklepów, gdzie można dokonać płatności z pomocą szwedzkiej firmy fintechowej wciąż rośnie. Już teraz swoje zakupy z wygodną opcją “kup teraz, zapłać za 30 dni” można zrobić w sklepach topowych marek, jak m.in. Reserved, Sinsay, Cropp czy House. Obecnie Klarna chce podkreślić swoją współpracę z tymi brandami. Dlaczego? Otóż zbliża się kolejny sezon, który wiąże się z nowymi wydatkami. Matki planują zakupy szkolne dla pociech, fashionistki kompletują jesienną garderobę, a panowie rozglądają się za cieplejszymi koszulami na jesień. Naprzeciw temu postanowiła wyjść Klarna.

W Klarna rozwiązujemy problemy – to jest sedno tego, co robimy zarówno dla konsumentów, jak i dla detalistów. Konsumenci chcą przejrzystych produktów, które pomagają im robić zakupy i płacić, a które odzwierciedlają ich styl życia. Nie chcą przestarzałych tradycyjnych modeli – mówił w jednym z wywiadów Sebastian Siemiątkowski, współzałożyciel i CEO Klarna.

– Klarna chce nie tylko dostarczać elastycznych i inspirujących doświadczeń zakupowych, ale również wspierać marki, z którymi współpracuje podczas najbardziej gorących okresów sprzedażowych w roku. Mam nadzieję, że pomożemy znaleźć inspiracje na nowy sezon oraz pomóc w kontroli domowego budżetu

– dodał Bartosz Kwiatek, Country Marketing Manager w Klarnie w rozmowie z Fashion Biznes.

Zobacz także: Jak marka The Odder Side osiągnęła sukces? “Podchodzimy do wyzwań z entuzjazmem”

Kampania multibrandowa Klarny

Firma ruszyła z nową kampanią multibrandową, która potrwa od 29 sierpnia do 25 września. W tym czasie marka będzie publikowała inspiracyjne listy zakupowe w aplikacji Klarny i na swojej stronie internetowej. Ponadto będzie prowadziła działania marketingowe w social mediach oraz portalach internetowych w celu inspiracji klientów do odkrycia nowych kolekcji sklepów, gdzie Klarna jest dostępna jako opcja płatności.

W kampanii bierze udział Reserved, Sinsay, House, Cropp, Osnova, Local Heroes, Balagan Studio, Ania Kuczyńska, Outdoorkids, Moliera2, Bohema Clothing, Kinderkraft, The Mar, Pandora, Adidas, Oceansapart, Sklum oraz About You. Klienci bedą mogli zrobić zakupy w tych sklepach i bez problemu zapłacić za nie za 30 dni bez żadnych dodatkowych kosztów. Dodatkowo w tym okresie będą dostępne specjalne oferty rabatowe dla użytkoników Klarny u wybranych parterów aktywacji.

Akcję będą promować partnerzy kampanii. Działania online obejmą również komunikację w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Instagram) oraz premium display w ogólnopolskich portalach internetowych.

Przeczytaj również: Jak nawiązać współpracę z Klarną? Co musi wiedzieć marka

Czym jest Klarna?

Od 2005 r. Klarna realizuje misję zrewolucjonizowania branży bankowości detalicznej. Dzięki 150 milionom aktywnych użytkowników na całym świecie i 2 milionom transakcji dziennie, Klarna spełnia zmieniające się wymagania konsumentów, pomagając im oszczędzać czas i pieniądze, jednocześnie lepiej zarządzać przepływem gotówki i podejmować świadome decyzje zakupowe. Już ponad 400 000 globalnych partnerów handlowych, w tym H&M, Saks, Sephora, Macy’s, IKEA, Expedia Group i Nike, zintegrowało innowacyjną technologię Klarny, aby zapewnić swoim klientom bezproblemowe zakupy online i w sklepach tradycyjnych. Zatrudniająca ponad 5000 pracowników Klarna jest aktywna na 45 rynkach.

Klarna nad Wisłą zadebiutowała w sierpniu 2021 roku. Oferuje w Polsce swoje dwie flagowe usługi – “Zapłać za 30 dni” oraz “Zapłać teraz”. Ponadto aplikację zakupową „all in one”, pozwalającą użytkownikom dokonywać zakupów we wszystkich polskich sklepach internetowych i finalizować transakcję z wykorzystaniem płatności Klarny. Więcej informacji na www.klarna.pl 

Newsletter

FASHION BIZNES