Jak polskie firmy odzieżowe wspierają walkę z koronowirusem?

REKLAMA

Reserved z kolekcją Eco Aware

W czasie kwarantanny okazało się, że planeta ziemia zaczęła oddychać. Zamknięte fabryki w Azji pozwoliły na dojrzenie błękitu nieba, praca zdalna zredukowała ilość lotów a mniejszy ruch turystów ponownie odkrył turkusową wodę w Wenecji. Każdego z nas zaistniały kryzys napawa przemyśleniami a na pewno nasuwają się nam wnioski zakupowe. Należąca do LPP marka Reserved wprowadziła na sezon wiosna-lato nową kolekcję odzieży Joyful #EcoAware przygotowaną w 100% z materiałów organicznych oraz recyklingowanych. To kolejny etap wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju ogłoszonej przez firmę pod nazwą „For People For Our Planet”. W ramach szeroko zakrojonego programu, do końca 2025 roku LPP zwiększy w swojej flagowej marce udział kolekcji bardziej przyjaznych środowisku do 50%. Firma będzie też stopniowo rozpowszechniać w fabrykach swoich dostawców metody produkcji w obiegu zamkniętym realizując tym samym istotny krok w kierunku zmniejszenia śladu węglowego. A więc jeśli kupować to tylko rozsądnie.

W ramach wsparcia walki z pandemią, marka Reserved zainicjowała projekt #ReservedForUs – razem dla służby zdrowia. LPP podjęło decyzję o wsparciu codziennych zmagań lekarzy, pielęgniarek i całego personelu medycznego. W tym celu postanowiło przeznaczyć 1 mln złotych na zakup maseczek dla szpitali zakaźnych w Gdańsku i Krakowie. Firma rozpoczęła również akcję szycia maseczek dla Szpitala Klinicznego w Gdańsku.

https://www.instagram.com/p/B9oEC7JJFeP/

Newsletter

FASHION BIZNES