Jak polskie firmy odzieżowe wspierają walkę z koronowirusem?

REKLAMA

Glov dla potrzebujących: mydła trafiły do ośrodków wspierających osoby bezdomne

Polska marka Glov również podjęła inicjatywę i przekazała 2 tysiące mydeł do noclegowni oraz pensjonatu socjalnego w Warszawie, aby wesprzeć schroniska w tej ciężkiej sytuacji. Kosmetyczny brand zwraca uwagę na to, że sytuacja ośrodków dla bezdomnych znacznie się pogorszyła, odkąd koronawirus dotarł do naszego kraju.

Zachęcamy zarówno naszych obserwatorów i przyjaciół, jak i inne marki do wsparcia tych pozostających w potrzebie. Nieustannie obserwujemy rozwój sytuacji, ale już teraz możemy obiecać, że będziemy wychodzić naprzeciw potrzebom zarówno naszych klientów, jak i otaczającej nas społeczności teraz i w przyszłości. W dobie kryzysu współpraca i ‌wzajemne wsparcie są ważniejsze niż kiedykolwiek – podkreślają Monika Żochowska i Ewa Dudzic, właścicielki Phenicoptere

źródło: facebook.com/GlovPolska

Newsletter

FASHION BIZNES