REKLAMA

Inglot x PLNY LALA: polskie marki łączą siły, tworząc limitowaną kolekcję kosmetyków

REKLAMA

Dwie znane polskie marki INGLOT i PLNY LALA połączyły siły, wprowadzając do sprzedaży limitowaną kolekcję kosmetyków. Co łączy producenta kosmetyków z marką odzieżową?

Przede wszystkim polskie pochodzenie, ponadczasowość produktów oraz bezkompromisowość w kontekście jakości. Pomysł stworzenia wspólnej kolekcji pojawił się całkiem naturalnie, i jak się później okazało, stał się początkiem pasjonującej współpracy. Limitowana linia kosmetyków prezentuje cechy bliskie obu brandom — uniwersalność, kompaktowość, nowoczesność oraz wielofunkcyjność. Twórcy chcieli, aby była doskonała na co dzień, a jednocześnie dobrze sprawdzała się w podróży i stanowiła niebanalny gadżet w torebce czy kosmetyczce. Obie marki mówią jednym głosem, wypowiadając się o kolekcji:

INGLOT / PLNY LALA to wspólna historia dwóch polskich marek, która powstała z myślą o Tobie. Stworzyliśmy kolekcję, która podkreśli Twoje naturalne piękno. Poznaj kosmetyki, które stymulują zmysły, oczarowują i pielęgnują. Chcemy, aby sprawiały Ci przyjemność za każdym razem, kiedy po nie sięgasz i były codziennie Twoim pierwszym, instynktownym wyborem.

Główną cechą kolekcji jest przede wszystkim uniwersalność — to linia odpowiednia dla każdego. Formuły i kolory zostały skomponowane tak, aby pasowały do większości karnacji oraz pozwalały w łatwy i szybki sposób wykonać pełny, a jednocześnie naturalny make up. Kolekcja ma za zadanie podkreślać indywidualne piękno, które jest w każdy m z nas, dlatego produkty wchodzące w jej skład pozwalają na podkreślenie urody, bez efektu przemalowania, a dodatkowo są bardzo proste i przyjemne w użyciu. Ich soczysty waniliowo-porzeczkowy zapach pobudza zmysły i sprawia, że te kosmetyki naprawdę uzależniają!

Kolekcję tworzy sześć produktów o chwytliwych nazwach i wyróżniających się różowo-białych opakowaniach: krem rozświetlający, rozświetlacz i róż w kremie, żel do brwi, tusz do rzęs oraz błyszczyk do ust.


Kolekcja dostępna w sprzedaży w wybranych salonach Inglot, w butikach PLNY LALA oraz online na inglot.pl, plnylala.pl oraz douglas.pl

>>> Przeczytaj również: L’Occitane wprowadza Stację Refill – nowy sposób na redukcję odpadów i ochronę środowiska

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES