REKLAMA
H&M Move

H&M wprowadza nowy koncept Move. Ambasadorką została Jane Fonda

REKLAMA

Nowy koncept H&M Move będzie dostępny w sprzedaży już 4 sierpnia, rozpoczyna odważną misję demokratyzacji odzieży sportowej i poruszania całego świata i każdego ciała, niezależnie od umiejętności. Twarzą pierwszej kolekcji H&M Move została ikona Jane Fonda, która w towarzystwie choreografa – JaQuel Knight zachęca do wspólnego ruchu. Let’s move together! 

H&M Move oferuje bardziej przystępną wizję sportu, nazywając go ruchem, podkreślając fakt, że wszyscy na świecie są „Moverami” poruszającymi się na wiele sposobów. H&M Move ma na celu wyposażenie świata w stylową i funkcjonalną „odzież ruchową”, która będzie wspierać poruszanie się komfortowo i pewnie bez względu na umiejętności. 

“Jesteśmy tutaj, aby celebrować ruch i zachęcać świat do ruchu. Oferujemy szeroką gamę odzieży ruchowej w kilku kategoriach, która jest stylowa i funkcjonalna. W połączeniu z naszą pasją do mody i ruchu chcemy, aby wszyscy i każde ciało się poruszało wraz z naszymi Movers Jane Fonda i JaQuel Knight, jesteśmy naprawdę zainspirowani do podróży, która nas czeka”.

– Simon Brown, General Manager H&M Move.

Jane Fonda ambasadorką H&M Move

H&M Move rozpoczyna się globalną kampanią treningową prowadzoną przez Movers – ikonę fitness Jane Fondę i uznanego choreografa JaQuel Knight. W ramach kampanii inauguracyjnej Jane ponownie podejmuje rolę instruktora treningu i zaprasza świat do ruchu. JaQuel dołącza do niej w prowadzeniu tego międzypokoleniowego treningu, celebrując wszystkie formy ruchu i Movers – od wysoce zręcznych po tych, którzy sport traktują, jako zabawę.  

Nagrodzona Oscarem aktorka, aktywistka i ikona fitnessu, Jane Fonda nadal stara się poruszyć ludzi 40 lat po wydaniu swojego pierwszego filmu treningowego.

„Spędziłam dużo własnego życia na zachęcaniu ludzi do poruszania się i naturalnie zachwyciłam się misją H&M Move, aby wprawić w ruch cały świat. Bardzo spodobała mi się też filozofia „odzieży ruchowej” zamiast „sportowej”. Nie chodzi o sport czy bycie najbardziej wysportowanym. Chodzi o to, aby zapewnić ciału ruch, którego potrzebuje, aby zachować zdrowie”

– mówi Jane Fonda

W kampanii do Jane dołącza JaQuel Knight – znany choreograf odpowiedzialny za niektóre z najbardziej kultowych tańców naszych czasów i wiele pokazów Superbowl.

„Współpraca z H&M Move wydawała mi się świetną okazją do dalszego rozwijania mojej osobistej misji przełamywania barier w ruchu i wprawiania świata w ruch i taniec. Wspólnie tworzymy coś nowego jeśli chodzi o sport i ruch.”

– mówi JaQuel Knight

H&M Move: zaprojektowane dla aktywnych

Zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, H&M Move wprowadza na rynek szeroką gamę „odzieży ruchowej” zaprojektowanej, aby odbijać się, wyginać, przeskakiwać i płynąć. Pierwsza odsłona zawiera różnorodne produkty Move Essentials, w tym funkcjonalne topy, lekkie kurtki oraz szeroki wybór leginsów i staników, a także akcesoria zaprojektowane specjalnie do treningu. Jednocześnie pojawia się kolekcja monogramów H&M Move – noszona przez Jane Fonda i JaQuel Knight w filmie premierowym – ta kolekcja zawiera serię dresów z logo i odblaskowymi detalami.

H&M Move zaprezentuje cztery ekskluzywne materiały, łącząc innowacyjne projekty ze złożonymi technologiami z prostym systemem nazewnictwa. Klienci muszą tylko rzucić okiem na nazwę każdego materiału, aby zrozumieć, co on robi i jak pomaga im się poruszać. DryMove™ — pomaga usunąć wilgoć ze skóry, zapewniając komfortową suchość podczas ruchu. ShapeMove™ — zapewnia dodatkowe wsparcie podczas podnoszenia i rozciągania. SoftMove™ – jest super miękki i zapewnia dodatkowe wsparcie podczas ruchu. StormMove™ – chroni przed wiatrem i deszczem i jest oddychający bez względu na pogodę.

H&M ku zrównoważonej modzie

Wszystkie materiały mają wpływ na naszą planetę, począwszy od produkcji, przez użytkowanie, aż do końca życia i utylizacji. Aby zmniejszyć wpływ na środowisko, H&M Group dąży do tego, aby do 2030 roku 100% materiałów zostało poddanych recyklingowi lub pozyskiwanych bardziej zrównoważony sposób. Nowy sportowy koncept H&M Move jest w 85% stworzony z materiałów z recyklingu, zaczynając od 99% poliestru z recyklingu, a cała bawełna wykorzystywana w kolekcjach H&M Move jest organiczna, pochodząca z recyklingu lub innych bardziej zrównoważonych źródeł. Co więcej, H&M Move wzmacnia pozytywny wpływ, nawiązując nowe partnerstwa, które wspólnie dążą do obiegu zamkniętego i innowacyjnych materiałów przyszłości, rozpoczynając współpracę z Fairbrics i LanzaTech w 2023 roku. 

H&M Move pojawi się w sprzedaży 4 sierpnia oferując kolekcję dla kobiet, mężczyzn i dzieci dostępną w 2500 sklepach na całym świecie oraz na hm.com/move.

>>> Przeczytaj również: Świadoma moda na ratunek planecie. 5 polskich marek upcyklingowych, które warto znać

REKLAMA
REKLAMA

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES