Odbiorcami marki są młodzi ludzie oczekujący stylowej odzieży w przystępnych cenach. Według ankiety przeprowadzonej przez Goldman Sachs oraz “Teen Vouge”, it girls w wieku 13-29 lat nie tylko lubią markę Forever 21 – one ją kochają. Oprócz tego marka uplasowała się na ósmym miejscu listy marek modowych, które mają znaczenie dla it girls, pokonując tym samym takich rywali jak Urban Outfitters czy H&M. Dlaczego marka, która oferuje tanie i słabej jakości ubrania uplasowała się tak wysoko w rankingu? Odpowiedź jest prosta: marka jest idealna dla osób, które chcą wyglądać stylowo za małe pieniądze. Liz Dunn, dyrektorka Talmage Advisors powiedziała na łamach “Business Insider”, że marką są zainteresowani młodzi ludzie, którzy wolą wydać pieniądze na technologie, lecz nadal wyglądać stylowo. Jest to więc pokolenie robiące selfie i pokazujące światu, co w danej chwili robią. Dunn jest zdania, że marka po prostu jest w stanie spełniać kaprysy młodych ludzi.
Czytaj dalej…