REKLAMA

Dlaczego warto kupić buty TOMS x Prabal Gurung

REKLAMA

TOMS – marka obuwnicza, która sprawia, że każdy konsument przy zakupie pary butów pomaga potrzebującym. Marka, która wnosi w świat mody nie tylko produkt, ale również wartości. Marka, która promuje poprawę życia i pomoc w nędzy, wypuszcza nową kolekcję. TOMS ma na swoim koncie wiele projektów łączących modę i biznes z akcjami charytatywnymi. Marka zaskarbiła sobie dzięki temu uznanie konsumentów, jak również gwiazd, które chętnie wchodzą z nią we współpracę, sygnując tym samym buty TOMS swoim nazwiskiem bądź promując je w mediach społecznościowych. TOMS ma na swoim koncie współpracę takimi gwiazdami jak: Jessica Alba czy Zendaya, która namawiała swoich fanów do przyłączenia się do inicjatywy marki: #WithoutShoes w kwietniu tego roku. Charlize Theron również chętnie współpracuje z marką. W lipcu aktorka wzięła udział w akcji Toms x CTAOP, która miała na celu pomóc dzieciom w Afryce Południowej.

toms-prabal-gurun

Snoop Dog, Zac Efron, Jennifer Garner i wiele innych gwiazd pokochało buty TOMS za dizajn i komfort, ale również za cele dobroczynne i wartości jakie promuje.

Marka również teraz wkracza w świat mody z nową energią, a co za tym idzie – z nową współpracą. Nowojorski projektant Prabal Gurung łączy swoje siły z marką obuwniczą tworząc wspaniałą kolekcję, inspirowaną ojczyzną projektanta – Nepalem. Flagowe kolory kolekcji to czerwony, biały i czarny, ułożone w printy przypominające tkaniny z dalekiej Azji. Specjalna kolekcja obuwia ma pomóc w zbiórce funduszy i zwiększeniu rozpoznawalności nepalskiej Fundakcji Shiksya, której ambasadorem jest Prabal. Działająca od 20 lat fundacja zajmuje się pomocą społeczeństwu Nepalu, w ostatnim czasie poświęcając swoje środki głównie na odbudowę po katastroficznym trzęsieniu ziemi z 2015 roku.

e244ai00

Za każdą sprzedaną parę butów z tej kolekcji, TOMS przeznaczy 5 dolarów na Fundację Shiksya. My również z radością przyłączymy się do akcji, łącząc przyjemne z pożytecznym.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES