REKLAMA

“Naprawdę chcę, aby Chiara Ferragni stała się wielką marką.” Influencerka opowiada o filmie dokumentalnym i swoim biznesie.

REKLAMA

Chiara Ferragni to prawdopodobnie najbardziej znana blogerka i influencerka na świecie. Swoim życiem dzieli się z obserwatorami tak chętnie, że fani śmiało mogą poczuć się jakby byli jego częścią. Ostatni rok obfitował w szczęśliwe dla Włoszki wydarzenia. Została mamą, wzięła ślub, objęła stanowisko CEO w kolejnej firmie, przygotowuje się do premiery filmu dokumentalnego o niej samej. O wyzwaniach życia na pełnych obrotach opowiedziała w wywiadzie dla “Women’s Wear Daily”.

Ferragni to fenomen. Z szafiarki stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci w branży mody. Stylizacyjny blog zmieniła w prężnie działający lifestylowy portal. Porzuciła „grzeczne” stylizacje na rzecz zadziornych kreacji ze światowych wybiegów. W międzyczasie skończyła studia prawnicze, otworzyła kilka firm – w tym własną markę modową Chiara Ferragni Collection. O współpracy z influencerką marzy większość firm – także tych niemodowych (pamiętacie „wodną” aferę? Więcej przeczytacie tutaj). Jej case jest w Harvardzie wykładany w ramach nauki o biznesie. A to niemały sukces!

źródło: refinery29.com

Życie za wielką wodą

Ubiegłoroczna przeprowadzka Ferragni do Los Angeles była świetnie przemyślanym krokiem biznesowym. W końcu blogerka, tak jak i jej ówczesny chłopak, obecnie mąż – piosenkarz Fedez, dorastali we Włoszech. Skąd więc decyzja o przeprowadzce? Dla Ferragni, tak jak dla popularnego muzyka, Stany Zjednoczone to nieodkryty ląd, który ma wiele do zaoferowania. Przede wszystkim – olbrzymią grupę odbiorców. Nowi followersi Chiary to niezły kąsek także dla Fedeza. Poza tym – nowe pole do współpracy z markami – jesteś obecny i rozpoznawalny w Stanach? Świat jest Twój!

Chcę nadal współpracować z innymi markami i myślę, że nie będzie to tylko zwykła współpraca z marką, ale naszym celem jest, aby wspólnie decydować o tym, co tworzymy i jaki rodzaj projektu naprawdę spodoba się moim odbiorcom. Myślę, że to najlepszy sposób [współpracy], a marki, z którymi współpracujemy, są naprawdę zainteresowane takim podejściem.

I jak zapowiedziała Ferragni, przyszłość przyniesie wiele nowego.

W 2018 roku moje życie bardzo się zmieniło. Urodziłam swoje pierwsze dziecko, wyszłam za mąż, jestem CEO w The Blonde Salad, a ostatnio zostałam także CEO w Chiara Ferragni Collection. Zatrudniamy teraz ponad 25 osób. Niedługo będziemy mogli poinformować o nowych projektach, kręcimy także film dokumentalny.
źródło: hollywoodreporter.com

Filmowe życie

O projekcie filmowym, który – według Chiary – ukaże jak social media zmieniły świat, fani blogerki dowiedzieli się niedawno. Tuż po ślubie, influencerka zamieściła na Instagramie krótkie nagranie z nowojorskiego Times Square, w którym poinformowała o pracach nad filmem. Pierwsze klapsy padły jednak wcześniej, bo na uroczystości zaślubin.

Zaczęliśmy filmować od ślubu (…). Kręcimy w Mediolanie, L.A., w Nowym Jorku. To będzie dobry sposób na pokazanie, jak bardzo media społecznościowe zmieniły cały świat mody i jak mi udało się zbudować na tym biznes.

https://www.instagram.com/p/Bngfcp1H8Jn/?utm_source=ig_web_copy_link

Film ukaże się za rok, a zespół zaangażowany w jego produkcję stanowią przede wszystkim kobiety, na czym zależało Chiarze.

Reżyserką jest Włoszka, Elisa Amoruso. Zrobiła wiele filmów dokumentalnych prezentujących kobiecy punkt widzenia i potrafi naprawdę zrozumieć wszystkie moje gesty i to, co mówię. Za zdjęcia odpowiada także kobieta, więc mamy świetny zespół.

Z własną marką na podbój świata

Związek z gwiazdą muzyki, bajkowy ślub, o którym rozpisywały się media jak świat długi i szeroki, a teraz film dokumentalny. Nie mam wątpliwości, że filmowe dzieło to kolejna cegiełka ułatwiająca budowanie Chiarze Farragni marki osobistej.

Naprawdę chcę, aby Chiara Ferragni stała się wielką marką. Mamy już sklepy w Mediolanie, niedawno otworzyliśmy kolejne w Paryżu i Chinach. Moim marzeniem jest mieć sklepy po prostu wszędzie.
źródło: forbes.com

Czy cel zostanie osiągnięty? Mimo młodego wieku – przypominam, że ta dziewczyna ma dopiero 31 lat – Chiara wyprzedza koleżanki i kolegów po fachu, co najmniej o dwie długości. Jak więc miałoby się nie udać?

>>> Przeczytaj również: Streetwear – nowa fascynacja klientów i inwestorów

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES