REKLAMA
Emily Ratajkowski CCC

Brytyjskie media rozpisują się o kampanii polskiej marki. Chodzi o spot z Emily Ratajkowski

REKLAMA

Kampania polskiej marki CCC zdobyła uznanie nie tylko w polskich, ale i zagranicznych mediach. O spocie Jenny Fairy z Emily Ratajkowski w roli głównej poinformowały najpopularniejsze brytyjskie tytuły: „Daily Mail” i „The Sun”.

Jenny Fairy starring Emily Ratajkowski

W marcu CCC wypuściło nową kampanię promującą najnowszą linię marki Jenny Fairy. Jej twarzą została światowej sławy topmodelka Emily Ratajkowski. Amerykańska gwiazda polskiego pochodzenia promuje obuwie i akcesoria dla kobiet osadzone w trendach na wiosnę 2023. 

Kampania odbiła się szerokim echem w polskich mediach, a sylwetka supermodelki pojawiła się w telewizyjnych spotach czy na bilbordach w całym kraju. Ogromne zainteresowanie wywołała również wizyta modelki w Polsce, która została przyłapana przez paparazzi na ulicach Warszawy

Dowiedz się więcej: Nowa kampania CCC: JENNY FAIRY STARRING EMILY RATAJKOWSKI

Polska kampania w brytyjskich mediach

Działania Jenny Fairy zostały dostrzeżone przez największe brytyjskie media. Kampania przykuła uwagę „The Sun”, jednego z najbardziej poczytnych tytułów w na Wyspach. Z kolei na łamach internetowego wydania „Daily Mail” ukazał się artykuł w całości poświęcony kampanii polskiej marki.

31-letnia supermodelka na zdjęciach z najnowszej kolekcji Jenny Fairy wyglądała naprawdę rewelacyjnie” – rozpisuje się brytyjski tabloid.

„Daily Mail” zwraca szczególną uwagę na stylizacje modelki w klimacie retro oraz obuwie i dodatki wykorzystane w sesji. Wszystkie elementy kampanii są obecnie dostępne w salonach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej.

Światowe gwiazdy w kampaniach CCC

Topmodelka Emily Ratajkowski to kolejna gwiazda, która nawiązała współpracę z CCC. W ubiegłym roku do promocji marki Sprandi zaangażowano światowej sławy aktorów. Idol generacji Z Finn Wolfhard znany z serialu „Stranger Things”, legendarny aktor Kyle MacLachlan i Amber Valletta, supermodelka z lat 90. wystąpili w kampanii “Take care”, która zdobyła szereg nagród w branży – m.in. nagrodę Effie i wyróżnienie w Doskonałościach Mody magazynu “Twój Styl”.

Przeczytaj więcej: Sprandi startuje z nową kampanią “Take Care” w gwiazdorskiej obsadzie

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES