REKLAMA

Bimba y Lola Nickname. Co wiemy o nowej kolekcji hiszpańskiej marki?

REKLAMA

Bimba y Lola to marka, obok której ciężko przejść obojętnie. W Polsce bije rekordy popularności, a wszystko dzięki zindywidualizowanej ofercie dla wymagających klientów. Marka powoli odkrywa karty na nowy sezon i prezentuje najnowszą, mocno oldschoolową w swojej estetyce, kolekcję NICKNAME SS23.

Bimba y Lola – co to za firma?

Bimba y Lola to hiszpańska marka, która została założona w 2005 roku przez Uxíę i Maríię Domínguez. Pierwszy sklep został otworzony w 2006 w Bilbao. Marka specjalizuje się w sprzedaży odzieży i akcesoriów, jej siedzibą jest Mos w Galicji. Bimba y Lola to marka, która tworzy z myślą o wszystkich, którzy chcą się wyróżniać i opowiadać swoją historię z pomocą zindywidualizowanych ubrań. Oprócz odzieży Bimba y Lola oferuje również biżuterię i akcesoria dla zwierząt.

Bimba y Lola w Polsce

Obecnie marka ma 275 sklepów i stoisk w 14 krajach w Europie, Ameryce i Azji, a jej sklep internetowy generuje miliony odsłon. Bimba Y Lola doczekała się też sklepów w Polsce. Zakupy w butiku zrobicie w Złotych Tarasach, Arkadii, Galerii Mokotów w Warszawie, a także w Starym Browarze w Poznaniu. Produkty Bimba y Lola możecie też zamówić przez internet poprzez Zalando lub oficjalną stronę hiszpańskiej marki.

SS23 Nickname – nowa kolekcja

Najnowsza kolekcja BIMBA Y LOLA SS23 NICKNAME to kolorowa utopia internetowego świata, czatów i kontrkultury, z nieskończonymi możliwościami, ale bez mediów społecznościowych. W nowej kampanii odnajdziemy pixelowaną fantazję z ekscentrycznymi osobowościami, gdzie każdy się wyróżnia. Jest to świat pełen nadziei i indywidualności. Każdy od zera może stworzyć swój “nick”. NICKNAME miesza kody z najwyższą pewnością siebie. Kolory są jaskrawe, a wzory krzykliwe. Swetry oversize w charakterystyczne warkocze łączą się z eleganckimi, minimalnymi krojami, a miękki denim spotyka się metalicznymi tkaninami. Od t-shirtów z przesłaniem po odważne grafiki — w świecie Bimby wszystko jest możliwe. NICKNAME daje możliwość kreowania indywidualnego, śmiałego wizerunku.

Więcej o marce Bimba y Lola

Zdjęcie główne: mat. prasowe

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES