REKLAMA
Zara fast fashion

Słynna hiszpańska sieciówka nie chce być nazywana fast fashion. “Jesteśmy jak najdalej od tego”

REKLAMA

W niedawnym wywiadzie Marta Ortega Pérez, prezeska Inditexu – do którego należy Zara – zapowiedziała zmiany w firmie i odżegnuje się od fast fashion. Co jeszcze zmieni się w kluczowej marce hiszpańskiego koncernu modowego?

“Nie uważamy się za to, co inni nazywają ‘fast fashion”. To kojarzy się z masą niesprzedanych ubrań, w dodatku kiepskiej jakości i tanich – jesteśmy jak najdalej od tego” opowiadała w wywiadzie dla “Financial Times” Marta Ortega Pérez, prezeska Inditexu i córka legendarnego założyciela Zara, Amancio Ortegi. 

Jej plan na “nową Zarę” zakłada między innymi skupienie się na jakości, wprowadzenie większej liczby kolekcji premium oraz zamknięcie małych sklepów, by skupić się na rozwoju większych salonów sieciówki. Przykładem tego może być niedawne otwarcie nowoczesnego concept store’u w warszawskim centrum handlowym Westfield Mokotów. Klienci mogą w nim skorzystać z kas samoobsługowych czy automatu Cleveron do odbioru zamówień internetowych, a także zarezerwować przymierzalnię przez aplikację, zlokalizować produkt czy zrobić zakupy online, by odebrać je po dwóch godzinach. 

Więcej o nowej wizji Zara przeczytacie w artykule: Nowa wizja Zara – na czym polega? Flagowy sklep w Westfield Mokotów, drugi obieg i ekomateriały

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES