Czy obecność Anji Rubik w kampanii Zary to pomyłka?

9977
fot. ZARA

Anja Rubik została twarzą najnowszej kolekcji hiszpańskiej sieciówki. Lookbook Zary zatytułowany Back to Minimal przedstawia propozycje na sezon jesień/zima 2019 i nie byłoby nic w tym złego, gdyby nie fakt, że modelka jest na co dzień mocno związana z ruchami chroniącymi środowisko. Tak więc, czy obecność Anji Rubik w kampanii Zary to pomyłka, czy czysta hipokryzja?

Przypomnijmy, że od miesięcy modelka nagłaśnia na swoim Instagramie akcję ochrony wielorybów, walki z plastikiem i poszanowania drugiego człowieka. Coś tu jednak chyba poszło nie tak, a kampania z Zarą to zwyczajnie brak szacunku do jej klientów i fanów samej modelki. Konsekwencje są oczywiste: kampania źle wpłynie na wiarygodność samej Anji, a już na pewno nie pomoże wizerunkowo Zarze.

W ubiegłym sezonie Anja Rubik była twarzą kampanii H&M. Wówczas jednak sprawa dotyczyła kolekcji Conscious czyli serii produktów wykonanych z organicznych tkanin, uszytych w warunkach zgodnych ze zrównoważonym rozwojem, z wykorzystaniem tkanin z recyklingu. Tym razem mamy jednak do czynienia z regularną linią Zary na jesień.

Hej Anja, i jak mamy wierzyć w Twoje akcje społeczne, a potem być ich częścią? Bądźmy konsekwentni.

ps. kampania jest piękna!

fot. ZARA
fot. ZARA
fot. ZARA
fot. ZARA
fot. ZARA